Tworzenie tytułów startowych to ciężka robota, ale ktoś musi ją wykonać, mówi Patrick Bach z DICE.
Tworzenie tytułów startowych to ciężka robota, ale ktoś musi ją wykonać, mówi Patrick Bach z DICE.
Lista gier towarzyszących premierom nowych konsol uszczupliła się w ostatnich dniach o dwa ważne tytuły. Ubisoft przesunął premierę Watch Dogs na wiosnę przyszłego roku, a Sony potwierdziło plotki o poślizgu Drive Club. Niewiele brakowało, żeby figurował obok nich także Battlefield.
Patrick Bach zdradza.
Agresywnie zabiegaliśmy, by Battlefield 4 towarzyszył premierze konsol. Ludzie mogą nie zdawać sobie sprawy jak trudno tworzyć grę równolegle ze sprzętem. Mieliśmy sporo problemów z dotrzymaniem tempa wszystkich zmianom - obie strony muszą się dostosować, a ty jesteś opóźniony. Wszystko jest bardzo skomplikowane. Sam Battlefield jest bardzo skomplikowany, co nie ułatwia nikomu życia.
Wiedzieliśmy, na co się piszemy, ale ludzie myślą, że skoro tytuły startowe powstają, jest to łatwe. Na co poświęcamy tyle czasu? Nie zdają sobie sprawy, jakie to trudne!
Mówiąc o Watch Dogs, nie winię ich, były momenty, gdy sami rozważaliśmy taki krok. [...)