Emocje przeżywane w trakcie rozgrywki to dla Jenovy Chena najważniejsza wartość w grach. - Gry to emocjonalne suplementy, tworzone po to, byś poczuł się lepiej - mówi autor Podróży.
Emocje przeżywane w trakcie rozgrywki to dla Jenovy Chena najważniejsza wartość w grach. - Gry to emocjonalne suplementy, tworzone po to, byś poczuł się lepiej - mówi autor Podróży.
- Kompozytorzy wiedzą na co zwracać uwagę i jak wywoływać poszczególne emocje. W grach jest to bardzo trudne, musimy przeprowadzać mnóstwo testów by wykonać to jak należy - przyznał. Zdradził również, że w przypadku jego gier najwięcej czasu zajmowało odkrywanie sposobu na to, by rozgrywka sprawiała ludziom przyjemność pomimo braku wyzwań i rywalizacji.
- Tu nie chodzi o pytanie ludzi, czego chcą. Sam musisz odkryć, czego potrzebują. Flower był o naturze i odmłodzeniu. Patrząc na gry dochodzę do wniosku, że wywołują za dużo stresu. Ludzie mówią, że chcą większych gier, ale tak naprawdę potrzebują pewnej formy spokoju i harmonii - stwierdził Chen.
- W przyszłości każdy znajdzie grę odpowiednią dla aktualnego nastroju. Jeśli jesteś smutny, będziesz potrzebował czegoś, co Cię pocieszy. Jeśli jesteś znudzony, będziesz potrzebował ekscytacji. Gry to emocjonalne suplementy, tworzone po to, byś poczuł się lepiej. Lubimy tworzyć gry, które wpędzają Cię w inny nastrój niż inne tytuły; które odkrywają w Tobie nowe emocje - dodał.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!