Ghost Games utrzyma otwartą strukturę świata w kolejnych NFS-ach

Paweł Pochowski
2013/10/21 12:20
4
0

Twórcy tegorocznego Need for Speed: Rivals więcej niż o tej grze lubią mówić o przyszłości. Tym razem zdradzili swoje plany utrzymania konwencji otwartego świata w następnych grach z tej serii. Według nich to właśnie jest esencją zabawy w stylu "wyścigi i pościgi".

Ghost Games utrzyma otwartą strukturę świata w kolejnych NFS-ach

Przez ostatnie lata różni producenci testowali odmienne formy zabawy w grach z serii Need for Speed. Mieliśmy symulacyjne eksperymenty w stylu ProStreet czy Shift, a także podzielonego na odcinki The Run. Panowie z Ghost Games nie zamierzają jednak przesadnie eksperymentować. Otwarty świat jest dla nich jednym z najważniejszych aspektów zabawy. - Byłbym zdziwiony, gdyby Need for Speed od Ghost w przyszłych latach powrócił do formy zamkniętych torów. Ta gra zawsze mówiła o wyścigach ekskluzywnych aut i pościgach z policją, a te rzeczy niezbyt sprawdzają się na ograniczonych trasach - tłumaczy Craig Sullivan, aktualnie pracujący na stanowisku creative director w Ghost Games.

- Shift oraz Shift 2: Unleashed były grami wyścigowymi sprzedawanymi pod marką Need for Speed i były to świetne produkcje, ale w tym gatunku ukazują się już inne gry. Kupię Gran Turismo i Forza kiedy się ukażą, ale nie musimy robić tego samego. Tworzymy w gatunku z otwartym światem i to nam się podoba. (...) Chcę być zaangażowany w rozwój tej marki i przywrócić ją tam, gdzie moim zdaniem powinna być, czyli na pierwszym miejscu wyścigowych gier akcji, w którą wszyscy grają - dodaje Sullivan.

GramTV przedstawia:

Need for Speed: Rivals ukaże się na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w listopadzie.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
21/10/2013 16:53

Pomimo, że nowy Hot Pursuit jest dobrą odsłoną, to cała seria NFS powinna powrócić do korzeni. Najlepiej tych z 2 i 3 części. Otwarty świat jest fajny tylko i wyłącznie przez 2-3 godziny gry, a później robi się totalnie niepotrzebny, a nawet przeszkadza.Zamknięte długie trasy z licznymi odgałęzieniami i skrótami, muzyka skomponowana przez jednego porządnego twórcę, superszybkie i drogie auta (a nie jakieś różnej maści pipy dla kowalskiego), wywalić akcje w stylu szybcy i wściekli. Niech też w końcu wsadzą "NFSpedię" (pamięta ktoś jeszcze zdjęcia i lektora opisującego auto i markę) jak choćby w 3 pierwszych częściach z porównaniem aut. Co do modelu - to przecież NFS, a nie symulator. Niemniej, twórcy powinni dopracować ten tryb arcade. Więcej od nich nie chcę ;)

Darkstar181
Gramowicz
21/10/2013 12:37

W sumie to na co komu w tej serii otwarty świat ? W Hot Pursuit były takie długie trasy na wyścigach że naprawdę można było poczuć że się przejechało pół stanu Kalifornii. Swoją drogą chyba najlepsza odsłona do tej pory.

Dared00
Gramowicz
21/10/2013 12:34

Ugh... mam tylko nadzieję, że nie będę zmuszony do 10-minutowej podróży przez świat, jeżeli zachce mi się przejechać wyścig. Oby powrócił system z Hot Pursuit.




Trwa Wczytywanie