Digital Foundry znajdzie prawdopodobnie więcej różnic, ale jeśli chodzi o samą rozdzielczość, sprawa jest już jasna.
Digital Foundry znajdzie prawdopodobnie więcej różnic, ale jeśli chodzi o samą rozdzielczość, sprawa jest już jasna.
Hey, been on the road last couple weeks so haven’t had a chance to update, but wanted to confirm that for (cont) http://t.co/du9QZJNkLm
— Mark Rubin (@IWMarkRubin) October 30, 2013
Podobnie jak przy obecnej generacji, Xbox One będzie polegać na podbijaniu rozdzielczości 720p do pełnego 1080p, podczas gdy PlayStation 4 będzie tę ostatnią generować już natywnie. Gra ma działać w 60 klatkach na sekundę w przypadku obu konsol.
Po Battlefield 4, to już drugi tytuł który działa w niższej rozdzielczości na konsoli Microsoftu niż na PlayStation 4. Oczywiście, mniejsza rozdzielczość może dawać nieco miejsca innym efektom, ale na ewentualne, już bezpośrednie porównania będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.