Chęć dopracowania gry i dodania do niej nowych trybów rozgrywki stoi za przesunięciem premiery Hellraid na przyszły rok. Dotrzymanie obiecanego terminu wydania zmusiłoby Techland do pójścia na zbyt wiele kompromisów.
Chęć dopracowania gry i dodania do niej nowych trybów rozgrywki stoi za przesunięciem premiery Hellraid na przyszły rok. Dotrzymanie obiecanego terminu wydania zmusiłoby Techland do pójścia na zbyt wiele kompromisów.
- Wydając naszą grę jeszcze w tym roku musielibyśmy pójść na zbyt wiele kompromisów, a końcowy produkt prawdopodobnie nie spełniłby naszych obietnic oraz oczekiwań graczy - dodaje. Techland w nadesłanym do nas komunikacie prasowym uzupełnia z kolei, że przełożenie premiery gry na rok 2014 pozwoli wdrożyć nowe pomysły i zaprojektować od nowa te fragmenty, które nie przypadły do gustu osobom biorącym udział w testach.
Hellraid otrzyma nową magię - po remoncie ma ona być potężniejsza, bardziej zróżnicowana i efektowna pod względem wizualnym. "Zespół tworzący grę chce wykorzystać dodatkowy czas także na dopracowanie przebiegu rozgrywki oraz dodanie zupełnie nowych trybów gry, które sprawią, że zarówno zabawa w pojedynkę, jak i w czteroosobowej kooperacji, będzie jeszcze ciekawsza i piekielnie wciągająca" - informuje Techland.
My natomiast zachęcamy do lektury naszych wrażeń z pokazu oraz obejrzenia wideowywiadu z Marcinem Kruczkiewiczem. Oba materiały powstały jeszcze zanim Techland postanowił przełożyć premierę gry Hellraid na przyszły rok.