Seria Football Manager doczeka się własnej linii produktów. Wszystko po to, by nieco odkuć się finansowo na terenach gdzie "gra jest niezwykle popularna, ale niekoniecznie dobrze się sprzedaje".
Seria Football Manager doczeka się własnej linii produktów. Wszystko po to, by nieco odkuć się finansowo na terenach gdzie "gra jest niezwykle popularna, ale niekoniecznie dobrze się sprzedaje".
Twórcy serii chcą ten fakt wykorzystać. - Football Manager 2013 sprzedał się o 20 proc. lepiej niż Football Manager 2012, a to już był nasz najpopularniejszy produkt w historii. Jako gra FM wciąż przybiera na sile - stwierdza Jacobson. W niektórych rejonach produkcje Sports Interactive sprzedają się gorzej, ale i tak są niezwykle popularne z uwagi na wysoką skalę piractwa.
Właśnie z myślą o takich terenach wypuszczona zostanie linia produktów Football Manager. - Wprowadzenie do sprzedaży artykułów związanych z grą to szansa na wypracowanie zysków na terytoriach, gdzie nasz produkt jest niezwykle popularny, ale niekoniecznie dobrze się sprzedaje - kwituje Jacobson.
A Wy wyposażylibyście się w produkty z logo Football Managera?