Tezę omówimy na przykładzie spotu Super Mario 3D World.
Tezę omówimy na przykładzie spotu Super Mario 3D World.
Reklamówka nosi tytuł "Grajcie razem", co jest zrozumiałe w przypadku gry stawiającej na, cóż...granie razem. Nazwa zdradza przy okazji całą jej zawartość, ale są pewne zwroty akcji.
Największa różnica względem spotów z poprzedniej generacji Nintendo to zastąpienie perfekcyjnej rodzinki w modelu 2+2 grupką odpowiednio zróżnicowanych płcią i wyglądem nastolatków. Nie przypominam sobie także, żeby w starych reklamach ktoś siedział w stroju futrzaka. Reszta to kanon reklamowania familijnych, stawiających na wspólną zabawę gier. Kanon, który stworzyło zresztą samo Nintendo.
Jak (i dlaczego świetnie) w akcji wypada nowa gra z Mario przekonacie się oglądając pół godziny nagrań.
Premiera 29 listopada.