Wydanie Nintendo 2DS nie oznacza powolnego odchodzenia od trójwymiaru

Robert Sawicki
2013/11/05 23:52
2
0

Wręcz przeciwnie - zdaniem wydawcy, konsolka ma posłużyć głównie za rozszerzenie społeczności graczy, korzystających z tytułów na 3DS-a. Trójwymiar zostaje tam, gdzie jest i, póki co, nie ma co się o niego obawiać.

Wydanie Nintendo 2DS nie oznacza powolnego odchodzenia od trójwymiaru

Nintendo zorganizowało małą sesję Q&A dla inwestorów, gdzie wyjaśniono kilka spraw dotyczących przyszłych działań giganta. I jeśli obawialiście się, że firma będzie powoli rezygnować z efektu trójwymiaru wyłażącego z ekranu w związku z premierą 2DS-a, to możecie już wyzbywać się obaw.

GramTV przedstawia:

Celem 2DS-a było, czego można było domyślić się po niższej cenie i nieco ściętych możliwościach konsolki, poszerzenie grupy potencjalnych klientów przez zapewnienie im tańszej alternatywy na granie m.in. w nowe Pokemony.

Obecnie Nintendo udało się już sprzedać 34,98 milionów 3DS-ów na całym świecie, z czego około 1/3 wyników firma zawdzięcza modelowi XL.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
06/11/2013 19:50
Dnia 06.11.2013 o 09:36, Viesiec napisał:

Według mnie wydanie 2DSa ma na celu poszerzenie klienteli o małe dzieci, które z 3DSa korzystać nie mogą ze względu na zagrożenie dla oczu. Stąd zapewne wynika nowa obudowa urządzenia, która dzięki temu, że się nie składa, jest mniej podatna na uszkodzenia mechaniczne.

Plus jest cała masa ludzi, która narzeka na 3D - nie ważne z jakich powodów - i nie chce dopłacać za opcję, która ich nie interesuje. W ten sposób płaci się mniej o tę funkcję, a dodatkowo - w Europie - w przeciwieństwie do modelu XL, dostaje się ładowarę.

Viesiec
Gramowicz
06/11/2013 09:36

Według mnie wydanie 2DSa ma na celu poszerzenie klienteli o małe dzieci, które z 3DSa korzystać nie mogą ze względu na zagrożenie dla oczu. Stąd zapewne wynika nowa obudowa urządzenia, która dzięki temu, że się nie składa, jest mniej podatna na uszkodzenia mechaniczne.