Do sklepów trafił nakład Call of Duty: Ghosts wart miliard dolarów

Patryk Purczyński
2013/11/06 15:22

Activision twierdzi, że na pierwszy dzień sprzedaży dostarczyło do sklepów nakład Call of Duty: Ghosts wart ponad miliard dolarów. Władze firmy są także pewne znakomitej sprzedaży wersji na next-geny.

Do sklepów trafił nakład Call of Duty: Ghosts wart miliard dolarów

Nakład Call of Duty: Ghosts dostarczony do sklepów na premierę gry osiągnął wartość miliarda dolarów - poinformowała firma Activision Blizzard. Należy zaznaczyć, że wynik ten nie jest równoznaczny z pobiciem rekordu ustanowionego zaledwie kilka tygodni temu przez GTA V, które dla Take-Two taką sumę zarobiło w trzy dni, ale trzeba mieć na uwadze fakt, że liczba zamówień wynika przede wszystkim z sumy złożonych pre-orderów. Wynik osiągnięty przez produkcję Infinity Ward w ciągu pierwszych 24 godzin najprawdopodobniej będzie więc lepszy od tego, którym na kartach historii zapisał się gangsterski tytuł Rockstara.

- Ghosts to niesamowita gra, która wprowadza serię Call of Duty w następną generację - mówi szef Activision Publishing Eric Hirshberg, który jest przekonany, że nowo wydany FPS będzie także niezwykle popularny na nowych platformach Sony i Microsoftu. - Spośród tytułów startowych nowych konsol jest to zakup obowiązkowy. Oczekujemy, że Call of Duty: Ghosts będzie wśród nich numerem jeden pod względem sprzedaży, i to ze sporą przewagą. Dysponujemy nawet danymi z sieci GameStop, która zapewniła nas, że Ghosts to najchętniej zamawiany next-genowy tytuł - dodaje Hirshberg.

GramTV przedstawia:

I jak tu nie wierzyć analitykom, którzy dopiero co zdążyli stwierdzić, że Call of Duty: Ghosts jest odporne na nieco słabsze oceny w prasie branżowej.

Komentarze
65
Tom_pl
Gramowicz
07/11/2013 22:06
Dnia 06.11.2013 o 22:11, Bambusek napisał:

> To się na razie chwalą ile dali w towarze :) a lepiej niech napiszą ile się sprzedało. Tak, tylko pomyśl ile musiało być pre orderów, że im się opłacało tyle wysłać.

No tak, ale o ile wiem kierują się sprzedażą poprzednich części gier z pod znaku CoD

Bambusek
Gramowicz
07/11/2013 14:32
Dnia 07.11.2013 o 13:33, aope napisał:

Chciałbym pograc w jakiegoś dobrego rtsa. Możesz polecic coś z 2012/13 roku? Ale przynajmniej z 2, abym miał wybór. TW się nie liczy, bo to specyficzna sprawa.

Wargame (dowolne, chociaż multi powinno być obecnie żywsze w Airland Battle), CK 2, EU IV :) No i CoH 2, ale Relic jak w DoW 2 zmienił za dużo (przynajmniej w singlu) tak teraz przesadzili w drugą stronę. Jak dodać turówki to serio nie widze powodu do narzekań na biedę w strategiach na PC - co najwyżej by się jakiś porządny nastepca Myth przydał.@UPPrzecież narzekają - na oficjalnym forum.

Lordpilot
Gramowicz
07/11/2013 14:03

Dnia 07.11.2013 o 13:45, Principes napisał:

> Niestety, w dzisiejszych czasach to norma, przykłady można mnożyć (i nie tylko o "bullshoty"

Dnia 07.11.2013 o 13:45, Principes napisał:

w przypadku tytułów konsolpwych tu chodzi).

Zmienianie oświetlenia, sztuczne podbijanie rozdzielczości, usuwanie "ząbków" to niestety przykra norma :/ Natomiast w przypadku Rome 2 deweloperzy w zakłamaniu poszli o kilka kroków dalej - zeszłoroczny gameplay trailer pod względem grafiki kompletnie nie przypomina tego jak wygląda rzeczywista gra. Przecierałem oczy, ze zdziwienia :/ A później uszy, bo fani marki powinni bluzgać CA na czym świat stoi*, a tu kompletna cisza... Dziwne, bo przy przewale podobnego kalibru przy Aliens: CM gracze potrafili się odezwać, a tu jakby zapomnieli języka w gębie...*przy tego typu tytułach grafika to rzecz absolutnie drugorzędna, tym bardziej więc dziwi że CA postanowiło zaklinać rzeczywistość...




Trwa Wczytywanie