I co z tego, że materiał ma ledwo czternaście sekund, skoro pochodzi od oficjalnego źródła i pokazuje to, co powinno obchodzić właściwie każdego - brak opóźnień.
I co z tego, że materiał ma ledwo czternaście sekund, skoro pochodzi od oficjalnego źródła i pokazuje to, co powinno obchodzić właściwie każdego - brak opóźnień.
Ciężko powiedzieć jak daleko PlayStation Vita znajdowała się od PlayStation 4 w chwili kręcenia materiału, ale na ekranie nie widać właściwie jakichkolwiek opóźnień, co nawet przy niewielkiej odległości daje spore nadzieje w kwestii rozwoju technologii streamowania gier.
Film pochodzi prostu od reżysera Killzone Shadow Fall z Guerilla Games, Stevena ter Heide. Steven udostępnił film za pośrednictwem Twittera.
W maju tego roku pisaliśmy już, że Sony wymaga wsparcia dla Remote Play w każdej grze na PlayStation 4, wyłączając tytuły korzystające z kamery lub kontrolerów ruchu.