Twórcy Injustice o różnicach w wersji dedykowanej PlayStation 4

Paweł Pochowski
2013/11/13 08:35
2
0

Studio NetherRealm cieszy się z tego, że po ośmiu latach męczarni z projektowaniem na PS3 w końcu dostali konsolę, z którą praca to czysta przyjemność.

Twórcy Injustice o różnicach w wersji dedykowanej PlayStation 4

- W NetherRealm kochamy PS3. Wiemy, że niektóre zespoły nie przepadały za SPU (Synergistic Processing Unit, czyli rdzenie w procesorze konsoli - dop. red.), ale my mamy zespół techników, którzy spędzili osiem lat doskonaląc pracę z tą architekturą. Potrafiliśmy wykorzystać ją w blisko 100-procentach dla Injustice. Teraz jednak możemy to zapomnieć, bo programowanie na PS4 jest bardzo proste. Mamy do dyspozycji świetne narzędzia, świetne podzespoły, pracuje się na tym naprawdę wygodnie. Stworzenie kodu i uruchomienie go jest naprawdę prostsze niż na poprzedniej generacji - tłumaczy starszy producent Adam Urbano.

Dzięki prostocie w programowaniu na PS4 twórcy mogli skupić się na innych aspektach podczas tworzenia next-genowej wersji Injustice. I tak Gods Among Us Ultimate Edition będzie utrzymywało stałą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę powyżej 60 i doda zaawansowany anti-aliasing, którego w Injustice na konsole obecnej generacji nie znajdziemy.

GramTV przedstawia:

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition w Europie zadebiutuje pod koniec tego tygodnia. Gra po raz pierwszy ukaże się także w wersji PC.

Komentarze
2
Zaix_91
Gramowicz
Autor
13/11/2013 09:09

> "Teraz jednak możemy to zapomnieć, bo programowanie na PS3 jest bardzo proste"> mały błąd. Powinno chyba być PS4? :Dsad asd asdOfc :) dzięki

Fred778
Gramowicz
13/11/2013 09:00

"Teraz jednak możemy to zapomnieć, bo programowanie na PS3 jest bardzo proste" mały błąd. Powinno chyba być PS4? :Dsad asd asd