Nie tylko sprzedaż konsol następnej generacji, ale także gier na nie przeznaczonych, jest przedmiotem zainteresowania analityków. Swoje przewidywania w nocie do inwestorów ujawnił Doug Creutz z Cowen & Company.
Nie tylko sprzedaż konsol następnej generacji, ale także gier na nie przeznaczonych, jest przedmiotem zainteresowania analityków. Swoje przewidywania w nocie do inwestorów ujawnił Doug Creutz z Cowen & Company.
Przypomnijmy, że w okresie premierowym Xboksa 360 na jednego nabywcę konsoli Microsoftu przypadało średnio 4,2 gry, zaś w przypadku PlayStation 3 wskaźnik ten wyniósł zaledwie 1,9. Reprezentujący firmę Cowen & Company analityk Doug Creutz zaznacza, że szacowana przez niego wartość 3,25 jest założeniem ostrożnym - może się zatem okazać, że konsumenci zdecydują się na zakup większej liczby gier na nowo nabyte konsole.
Przypomnijmy, że Xbox One dysponuje 18, a PlayStation 4 14 tytułami startowymi dystrybuowanymi tradycyjnymi kanałami sprzedaży.