Choć nie było tego do tej pory widać na filmach z rozgrywki, których do Sieci zdążyło już trochę trafić, to każdy z lochów oddanych do naszej dyspozycji będzie rządził się swoimi własnymi prawami.
Choć nie było tego do tej pory widać na filmach z rozgrywki, których do Sieci zdążyło już trochę trafić, to każdy z lochów oddanych do naszej dyspozycji będzie rządził się swoimi własnymi prawami.
Na japońskim profilu gry na Facebooku pojawiła się ściana tekstu dostarczająca nieco nowych informacji dotyczących dungeonów, jakie będziemy zwiedzać w grze. Całość została sprawnie przetłumaczona przez Sala Romano z Gematsu, także czytanie krzaków mamy z głowy.
Każdy z dungeonów będzie charakteryzował się emocjami, zdolnymi do przemiany w inne i wpływające na to, co w nich znajdziemy. Za przykład posłużyła złość (przepełniająca pomieszczenia płomieniami) i skuwający korytarze lodem smutek. Emocje mają zmieniać nie tylko czekające na nas zagrożenia, ale i obecne w nich czekające na zdobycie "mementa" (określone jako myśli zamieszkujące lochy) i sposób, w jaki będziemy mogli ukończyć cały etap.
Deep Down to tytuł free-to-play, który w 2014 roku pojawi się na PlayStation 4.