Deep Down: Dungeony w grze z własnymi emocjami wpływającymi na ich zawartość

Robert Sawicki
2013/11/20 23:57
1
0

Choć nie było tego do tej pory widać na filmach z rozgrywki, których do Sieci zdążyło już trochę trafić, to każdy z lochów oddanych do naszej dyspozycji będzie rządził się swoimi własnymi prawami.

Deep Down: Dungeony w grze z własnymi emocjami wpływającymi na ich zawartość

Na japońskim profilu gry na Facebooku pojawiła się ściana tekstu dostarczająca nieco nowych informacji dotyczących dungeonów, jakie będziemy zwiedzać w grze. Całość została sprawnie przetłumaczona przez Sala Romano z Gematsu, także czytanie krzaków mamy z głowy.

GramTV przedstawia:

Każdy z dungeonów będzie charakteryzował się emocjami, zdolnymi do przemiany w inne i wpływające na to, co w nich znajdziemy. Za przykład posłużyła złość (przepełniająca pomieszczenia płomieniami) i skuwający korytarze lodem smutek. Emocje mają zmieniać nie tylko czekające na nas zagrożenia, ale i obecne w nich czekające na zdobycie "mementa" (określone jako myśli zamieszkujące lochy) i sposób, w jaki będziemy mogli ukończyć cały etap.

Deep Down to tytuł free-to-play, który w 2014 roku pojawi się na PlayStation 4.

Komentarze
1
Veth
Gramowicz
21/11/2013 07:18

Myślę, że Sony nieźle zabuliło żeby ten tytuł był F2P. No chyba, że tak jak większość F2P zmieni się to w P2W...