Ubisoft jeszcze raz prostuje: "Optymalizacja to kluczowy proces we wszystkich naszych grach"

Patryk Purczyński
2013/11/24 16:34

Bohater ostatniej sagi sam zabrał głos w swojej sprawie i zapewnił, że optymalizacja wersji PC jest dla Ubisoftu niezwykle ważna. Przy okazji pochwalił wykonanie Assassin's Creed IV na komputerach.

Ubisoft jeszcze raz prostuje:

- Ostatnia wypowiedź Sylvaina Trottiera została wyjęta z kontekstu. Wyglądało to tak, że nie skupiamy się na optymalizacji wersji pecetowej. Bądźcie spokojni, że absolutnie tak to nie wygląda. Optymalizacja na PC to kluczowy proces w przypadku każdej z naszych gier. Black Flag nie stanowi tu wyjątku - zapewniają przedstawiciele Ubisoftu.

Głos zabiera także autor feralnego wywiadu. - To absolutna nieprawda, że nie troszczymy się o optymalizację na PC. Gdybyśmy się o nią nie troszczyli, nie mielibyśmy tak licznego zespołu w Kijowie. Ta ekipa skupia się wyłącznie na wersji komputerowej - zapewnia Sylvain Trottier.

GramTV przedstawia:

- Jesteśmy bardzo dumni z pecetowej wersji Assassin's Creed IV: Black Flag. Działa ona bardzo dobrze na słabszych konfiguracjach, a z myślą o mocniejszych maszynach dodaliśmy mnóstwo bonusowych funkcji. Każdy konsument może dzięki temu w pełni cieszyć się doznaniami na swoim pececie - stwierdza, chwaląc przy okazji współpracę z firmą nVidia. - Gra w rozdzielczości 4K na pecetach wygląda magicznie, pięknie - dodaje.

Komentarze
31
ZubenPL
Gramowicz
26/11/2013 13:38
Dnia 25.11.2013 o 02:10, Alekde napisał:

Co za bzdura, TXAA to obecnie najlepsze AA, tylko trzeba mieć odpowiedni monitor, odpowiednią rozdzielczość i odpowiednie GPU aby z tego korzystać. Nic nie rozmywa, a poza tym obraz wygląda perfekcyjnie, ponieważ nie przekłamuje obrazu na elementach półprzezroczystych i przezroczystych (jak liny, siatki, szkło itc.)

Też tak myślałem dopóki nie zrobiłem porównania. Zdjęcia poniżej, pierwsze MSAA4x włosy postaci bardzo szczegółowe, drugie zdjęcie TXAA4x obraz rozmyty co najbardziej widać na pozbawionych szczegół włosach kobiety po prawo. Takie rozmazanie obrazu całkowicie dyskredytuje to AA.

/old_forum/2013_48/20131126133723.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2013_48/20131126133723_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20131126133723">

/old_forum/2013_48/20131126133727.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2013_48/20131126133727_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20131126133727">

Vojtas
Gramowicz
26/11/2013 13:31
Dnia 25.11.2013 o 19:08, Makoko napisał:

No 8MB RAM może być kłopotliwe w tej konfiguracji :D

Hehehe. :D@ newsTo absolutna nieprawda, że nie troszczymy się o optymalizację na PC. Gdybyśmy się o nią nie troszczyli, nie mielibyśmy tak licznego zespołu w Kijowie. Ta ekipa skupia się wyłącznie na wersji komputerowejSkupianie się na wersji komputerowej niekoniecznie musi oznaczać optymalizację i debuggowanie. To wszystko dym w oczy. Rzeczywistość weryfikuje te słowa.

Usunięty
Usunięty
25/11/2013 19:21
Dnia 25.11.2013 o 19:08, Makoko napisał:

No 8MB RAM może być kłopotliwe w tej konfiguracji :D

Ot, i wyjaśniła się przyczyna powolnego działania gry :P A nie mówiłem, że to nie optymalizacja, ale sprzęt? :]




Trwa Wczytywanie