Brad Welch, nadzorujący projektowanie gier w 343 Industries, wysyła ostatnio masę Tweetów z pytaniami do fanów o to, co w Halo 4 zawiodło, a co osiągnęło sukces na przestrzeni całej serii w temacie gry sieciowej.
Brad Welch, nadzorujący projektowanie gier w 343 Industries, wysyła ostatnio masę Tweetów z pytaniami do fanów o to, co w Halo 4 zawiodło, a co osiągnęło sukces na przestrzeni całej serii w temacie gry sieciowej.
Część z Tweetów Brada Welcha znajdziecie poniżej. Tyczyły się one zarówno narzekań na błędy popełnione w Halo 4, idealnego systemu rankingu w serii, planowania DLC, jak i całej reszty szczegółów, jak choćby tego jak niewiele czasu 343 Industries miało, by przejąć spuściznę po Bungie i stworzyć zupełnie nową grę z serii.
@GrizzNKev @Tashi0106 @Mudkip_Effect So visible skill is what you want, right? Tell me what your favorite skill ranking system in any game!
— Brad Welch (@bradford_welch) listopad 28, 2013
@GiantGodzilla What was OK about the backtracking? It was a bit rough in CE IMO, and I thought it was better in H3. Agree / disagree?
— Brad Welch (@bradford_welch) listopad 28, 2013
@xBrutaIity Very fair point. I actually designed that system and feel bad that it tapped out. Major surgery pulled me out of H4 a bit early.
— Brad Welch (@bradford_welch) listopad 28, 2013
Brad widać sięga do samych fanów po radę w kwestii tego, jak miałoby wyglądać następne Halo - posuwa się nawet do stwierdzenia, że ekipa postara się zrobić wszystko to, co w jej mocy, by fani mogli otrzymać godną ich grę.
Ostatnim tytułem z serii było Halo 4 - kolejna odsłona gry powędruje już na Xbox One, choć kiedy to się stanie już nie wiadomo.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!