O Natural Doctrine było już cicho przez ostatnich kilka miesięcy, ale developer, Kadokawa Games, postanowił nieco rozruszać towarzystwo, podając więcej informacji na temat gry.
O Natural Doctrine było już cicho przez ostatnich kilka miesięcy, ale developer, Kadokawa Games, postanowił nieco rozruszać towarzystwo, podając więcej informacji na temat gry.
Głównym bohaterem gry będzie Jeff (brak nazwiska, brak przezwiska - po prostu "Jeff"), wojownik wchodzący w skład Tunnel Reclamation Brigade. Jego marzeniem jest dostanie się do żołnierzy stacjonujących w miejskiej fortecy, choć jego przeszłość i więzy rodzinne nieco mu to utrudniają. Teraz funkcjonuje w społeczeństwie jako ronin.
Jego towarzyszką broni będzie Vasilisa, pełniąca podobną rolę w Tunnel Reclamation Brigade. Jej starsza siostra pracuje jako przywódca Fortress City Brigade, czyli zespołu będącego marzeniem Jeffa. Oprócz nich, pojawią się także postacie Anca (medyk), Zekelinde (rycerz) i Mel (określona jako... kierowca golemów).
Kamery do dyspozycji dostaniemy trzy - dwie z lotu ptaka, do oceny sytuacji i planowania kolejnego ruchu i jedna z perspektywy trzeciej osoby. Podobnie jak w przypadku choćby Valkyria Chronicles, różnice w wysokości terenu i obecność osłon będzie miała kluczowe znaczenie w walce. Część z budynków będzie można także niszczyć, co ma bezpośrednio wpłynąć na losy bitwy.
Podczas walki, obie strony będą miały przydzielone dla siebie strefy, w obrębie których będziemy mogli atakować (co jest dość typowe dla właściwie każdego taktycznego jRPG). Przez pokonywanie przeciwników nasze wpływy będą się rozszerzać, pozwalając nam na podejście bliżej wroga.