Aktualizacja do Call of Duty: Ghosts radą na god-mode i niewidzialność niektórych graczy

Robert Sawicki
2013/12/05 10:31
2
0

Co najlepsze, aktualizacji nie trzeba nawet pobierać - hotfix został aktywowany ze strony developera, stąd jego efekty odczujemy przy następnym włączeniu gry, o ile będziemy podłączeni do Sieci.

Aktualizacja do Call of Duty: Ghosts radą na god-mode i niewidzialność niektórych graczy

Aktualizacja wprowadza wyjątkowo dużo poprawek jak na coś, czego nie trzeba nawet pobierać. Przede wszystkim, płynność gry nie ucierpi już na "spamowaniu", którym można było utrudnić wcześniej grę innym graczom. Hacki takie jak niewidzialność i tryb nieśmiertelności także zostały zlikwidowane, czyniąc grę po części wolną od oszustów - przynajmniej na jakiś czas.

Poniżej reszta poprawek.

GramTV przedstawia:

Stabilność

  • Naprawiono błąd występujący przy wznawianiu gry po jej wstrzymaniu.
  • Poprawiono stabilność rozgrywek sieciowych.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że proces gry kończył się błędem przy korzystaniu z konta gości.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przy wezwaniu rakiety trinity w tym samym momencie, w którym gracz z przeciwnej drużyny używa urządzenia zakłócającego, gra blokowała się na widoku interfejsu laptopa.

Pozostałe poprawki

  • Naprawiono wiele problemów związanych z odradzaniem się na mapach.
  • Naprawiono błąd związany z wolną kamerą na mapie Blitz, w której portale Ghosts były zawsze niebieskie, zaś Federacji - pomarańczowe.
  • Naprawiono błąd wolnej kamery, przez którą przyjazna nam drużyna mogła zmieniać kolory na minimapie pomiędzy rundami.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gra nie wyświetlała akcesoriów i kamuflażu broni dla graczy w prywatnym lobby.
  • Naprawiono błąd powodujący, że powtórka z ostatniego zabójstwa w grze nie wyświetlała poprawnie animacji ataku psa.
  • Naprawiono błąd powodujący zamykanie okna tworzenia klasy przy migracji lobby.
  • Poprawiono funkcjonalność łączenia kontrolera z grą.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe zakończenie procesu gry z błędem przy początku lub końcu rundy w grze.
  • Dodano tryb Hardcore na tablicy wyników Domination.
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się karty gracza i mapy obserwatora.
  • Dodano możliwość ustawienia domyślnego celownika przy zmienianiu wyposażenia broni.
  • Naprawiono błąd występujący wyłącznie w trybie FFA, gdzie gracze odradzali się w nieodpowiedniej wersji Strikezone.
Komentarze
2
Artmaster88
Gramowicz
05/12/2013 11:28

Widzę że pewne zjawiska dalej się nie zmieniają ;] W BO było to zredukowane do minimum. Tam są bardzo surowe restrykcje. W MW2 to nawet jak Ty fragowałeś kogoś i miałeś kill streak wyżej niż 10 to już w oczach innych stawałeś się cheaterem, wallhackiem, aimbotem i innymi tego typu delikwentami :D

Usunięty
Usunięty
05/12/2013 10:53

Te ich łatki zabezpieczające są śmiechu warte. Najlepszym zabezpieczeniem dla mnie są serwery dedykowane, na których jest admin i pilnuje. W Black Opsie 1, to się sprawdza. W MW 3 jest pełno cheaterów, na niektórych trybach. Średnio w co drugiej wyszukanej grze znajdzie się jakiś idiota z aimbotem.