Gracze będą wiedzieli trochę mniej od projektantów gry Mad Max o jej świecie. Twórcom zależy, by znana z filmów atmosfera tajemniczości była obecna także w ich dziele.
Gracze będą wiedzieli trochę mniej od projektantów gry Mad Max o jej świecie. Twórcom zależy, by znana z filmów atmosfera tajemniczości była obecna także w ich dziele.
- Gracze w naszej produkcji znajdą wiele rzeczy do samodzielnego odkrycia. Nie dostaną odpowiedzi, ale będą mogli przyjrzeć się pewnym miejscom i zastanowić się, dlaczego są one właśnie takie, a nie inne. Jest tu mnóstwo interesujących rzeczy, zarówno z naszej perspektywy, jak i z punktu widzenia gracza. To, co my wiemy i to, co wiedzą gracze, niekoniecznie będzie zbiorem wspólnym. W niektórych przypadkach ja coś wiem o danej części świata, ale nigdzie nie jest opisane, dlaczego właśnie tak ukształtował się obecny porządek rzeczy - dodaje Kraftling.
Mad Max zmierza na pecety oraz konsole nowej i poprzedniej generacji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!