PlayStation 3 tuż przed premierą swojej następczyni osiągnęło próg 80 milionów sprzedanych egzemplarzy. Względem PlayStation 4 Sony żywi znacznie większe nadzieje.
PlayStation 3 tuż przed premierą swojej następczyni osiągnęło próg 80 milionów sprzedanych egzemplarzy. Względem PlayStation 4 Sony żywi znacznie większe nadzieje.
- Poza tym, zajęła nam kilka lat zmiana PS3 z urządzenia o dwóch funkcjach na platformę o wielu funkcjach. PS4 debiutuje z pełną paletą funkcji niezwiązanych bezpośrednio z grami. Sprawia to, że konsola może być atrakcyjnym urządzeniem dla wszystkich członków rodziny. Poszerzanie potencjalnego grona odbiorców jest dla nas kluczowe - dodaje.
Przypomnijmy, że PS4 zanotowało świetne otwarcie w Ameryce Północnej, gdzie w pierwszych dniach dotarło do ponad miliona odbiorców. Na Starym Kontynencie nowa konsola Sony zdecydowanie pokonuje na razie konkurenta ze stajni Microsoftu, Xboksa One.