Podium już znacie. Co z resztą stawki?
Podium już znacie. Co z resztą stawki?
Jak co roku YouTube podsumowuje mijające 12 miesięcy, wyłaniając najpopularniejsze filmiki. Na froncie gier wideo najwięcej widzów przykuły:
1. Prezentujący PlayStation 4 filmik od Sony.
2. Pierwsze ujęcia z rozgrywką Grand Theft Auto V od Rockstar.
3. Zakończenie gry Mad Father od jutubera PewDiePie.
4. A Twist of Fate, czyli imponujący filmowy zwiastun League of Legends.
5. Debiutancki zwiastun Call of Duty: Ghosts.
6. Get Jinxed, teledysk w klimatach League of Legends.
7. 17-minutowy materiał "Fishing in Baku" z Battlefielda 4.
8. Śmieszny (zależy, co kogo bawi) montaż od PewDiePie.
9. Filmik, w którym Sony tłumaczy politykę względem używek, dając pstryczek w nos Microsoftu.
10. Minigierka Cops n robbers w Minecrafcie od SkyDoesMinecraft.
Nie ma wielu niespodzianek. Lista dość trafnie oddaje nastroje i trendy panujące w naszej społeczności w roku 2013. Zgadzacie się?
W przyszłym roku krajobraz growych zakątków YouTube'a może ulec drastycznym zmianom za sprawą nowej polityki serwisu, która uderza w twórczość "letsplajerów". Ale nie musi, bo wsparcie kanałom zajmującym się produkcją narażonych na zablokowanie materiałów obiecują najwięksi wydawcy.