Ni z gruszki, ni z pietruszki na iOS trafił Tomb Raider

Piotr Bajda
2013/12/17 18:26
5
0

Nie ten tegoroczny z młodziutką, kształtną Larą. Ten sprzed 16 lat z młodziutką, kanciastą Larą. Gotowi na sentymentalną podróż w czasie za mniej niż jedno euro?

Ni z gruszki, ni z pietruszki na iOS trafił Tomb Raider

Fani oryginału z 1996 roku mogą być spokojni. Square Enix obiecuje, że nie dłubało niepotrzebnie przy grze i dostajemy pełne, niepocięte, nieprzekombinowane wydanie klasyka. Zabawę wydłużają dwa dodatkowe rozdziały, które pojawiły się po raz pierwszy w reedycji z 1998. Tomb Raidera wyceniono na zaledwie 0,89€, więc mając iPhone'a lub iPada grzechem byłoby nie kupić. Oto link do karty produktu w iTunes. Nie krępujcie się.

GramTV przedstawia:

Z jednej strony miło, że nikt nie próbował ulepszać sprawdzonej gry. Z drugiej jednak oznacza to, że sterowanie na ekranie dotykowym doprowadzi niejednego gracza na skraj załamania nerwowego i rzutu sprzętem o ścianę. Na szczęście iOS-owy Tomb Raider wspiera zewnętrzne kontrolery pokroju Logitech PowerShell, które mogą zadziałać jak balsam na skołatane nerwy.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
17/12/2013 23:28

> gdyby apple zrobiło oficjalny kontroler/gamepad, przenośne konsole miały by pozamiatanePrzecież są... Oficjalnie klepnięte przez apple... Sama gra, no cóż stara dobra Lara;) Ale jak dla mnie killerem byłaby apka z nową Larą w roli głównej i jest kilka opcji które jak dla mnie by wymiatały.

Usunięty
Usunięty
17/12/2013 21:25
Dnia 17.12.2013 o 19:19, gmx napisał:

gdyby apple zrobiło oficjalny kontroler/gamepad, przenośne konsole miały by pozamiatane

W końcu każdy chce nosić dodatkowy gadżet ;)

EddekFZ
Gramowicz
17/12/2013 21:15

Ale nowosc. Pierwszy TR byl juz na Windows Mobile 6.5 dobre pare lat temu :]




Trwa Wczytywanie