W obliczu zagłady w The Division podstawowe zasoby staną się bardzo pożądane. Twórcy nie chcą jednak zmuszać graczy, by ich postacie się regularnie odżywiały i piły czystą wodę.
W obliczu zagłady w The Division podstawowe zasoby staną się bardzo pożądane. Twórcy nie chcą jednak zmuszać graczy, by ich postacie się regularnie odżywiały i piły czystą wodę.
- Nie tylko musisz szukać jedzenia i wody, ale także możesz nimi handlować jako trudno dostępnymi zasobami. Nie jest jednak tak, że sam musisz pić czystą wodę i jeść, by przetrwać, nie jest to kierunek, w którym chcieliśmy podążać. Jedzenie i woda staną się ważną częścią gry, ale użytkownicy nie będą musieli ich spożywać, by pozostać przy życiu - tłumaczy Rydby.
Zapewnia też, że ważną częścią The Division będzie zbieranie łupów w stylu RPG-owym. To, co gracz zapakuje do swojego plecaka, zależy tylko od niego - podobnie jak to, jak spożytkować posiadane zasoby.