Metal Gear Rising: Revengeance - data premiery i wymagania sprzętowe

Patryk Purczyński
2013/12/19 09:46

Sieć Amazon znów wyprzedziła wszystkich, włącznie z producentem i wydawcą, podając termin wydania i wymagania sprzętowe Metal Gear Rising: Revengeance na PC. Teraz pozostaje czekać na oficjalne potwierdzenie.

Metal Gear Rising: Revengeance - data premiery i wymagania sprzętowe

Metal Gear Rising: Revengeance na PC ukaże się tuż po Nowym Roku, 9 stycznia. Tak przynajmniej podaje sieć Amazon, która jako pierwsza ujawniła informację. Liczymy, że wydawca gry, firma Konami, niebawem potwierdzi termin wydania. Wcześniej twórcy komputerowej wersji zapewniali, że do premiery dojdzie w najbliższej przyszłości.

Amazon podał też minimalne i zalecane wymagania sprzętowe pecetowego Metal Gear Rising: Revengeance. Oto one:

Minimalne wymagania sprzętowe Metal Gear Rising: Revengeance:

  • System operacyjny: Windows XP, Vista, 7 lub 8
  • Procesor: Intel Core i5 2400
  • Pamięć: 2 GB RAM
  • Grafika: Nvidia Geforce GTS 450
  • DirectX: wersja 9.0c
  • HDD: 25 GB wolnego miejsca
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

GramTV przedstawia:

Zalecane wymagania sprzętowe Metal Gear Rising: Revengeance:

  • System operacyjny: Windows XP, Vista, 7 lub 8
  • Procesor: Intel Core i7 3770
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Grafika: Nvidia Geforce GTX 650
  • DirectX: wersja 9.0c
  • HDD: 25 GB wolnego miejsca
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
20/12/2013 12:27
Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

Już mówiłem, wiem co posiadam wiem kiedy kupowałem i nie będę zmieniał zdania by komuś pasowało ale myśl co chcesz.

Nie pogrążaj się, tylko myśl co piszesz i nie wytwarzaj głupot to ikt nie będzie cię prztykał;

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

Ok, przecież jeśli u Ciebie działa idealnie to wszędzie musi co nie... Ehh ludzie.

Do kogo mówisz, do mnie czy do ludzi? Bo jak do mnie to nie waż się zmuszać mnie do odpisywania na takie pierdoły, piszę przecież że ps3 to jeden konfig, JEDEN, z tym samym systemem dla każdego kto jest online;

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

C1 i skopana optymalizacja? C1 to chyba jedna z tych gier które właśnie mają bardzo dobrą optymalizację skoro na karcie pod AGP z tak małą mocą wyciskała 20-23 fpsy i procesorze z zeszłej dekady.

Crysis to też gra z zeszłej dekady jeśli nie zauważyłeś, poza tym mój 8800GT nie pozwalał jej wymaksować a był swego czasu najmocniejszym gpu na rynku, śmiech na sali i miliard ton flejmów na forach od ludzi, którzy nabrali się tak samo jak ja. Nie miałeś wtedy inernetu czy jak?...

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

Po 2 Nie zapominaj że w GTA IV prawie zawsze masz rozpierdziel czyli co misje mi spadały fpsy, ale rozumiem to dla Ciebie jest raz na jakiś czas ;>.

Ja mam? Nie rośmieszaj mnie, "prawie cały czas" to mam płynny gameplay w sub-hd, choć czasami tnie się nawet jak nic się nie dzieje. Skopany kod to tylko skopany kod;

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

To Tobie najwyraźniej brakuje argumentów jak i kilku innym osobom gdyż ciągle wypominacie mi coś co uważam za sprawę przedawnioną

To nie mandat żeby się przedawnił ;)

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

oraz tego że Crysis 1 ma skopaną optymalizację

Bo ma.

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

co jest bzdurą,

Przecież cały czas udowadniasz, że nie jest, wrzucasz mi linki, które tylko potwierdzają to, o czym napisałem :D

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

po 2 jeśli dla Ciebie stałe 15-20 fpsów w czasie gry to spadki co jakiś czas to powodzenia.

Nie mam na ps3 gry, która tak chodzi. Z resztą ty grałeś w 20fps i ponoć "dało się grać" :D

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

Crysis 1 na moim starym sempronie i 6600 LE działał przyzwoicie,

Nawiązując do twoich powyższych wypowiedzi i tego co pisałeś wcześniej, powinieneś już od dawna grać na tym słynnym kompie za 999zł z GF9600GT, a nie na 6600 :DD I dziwisz się, że ludzie do tego wracają? Przecież ty się sam obalasz na każdym kroku, piszesz peany na cześć autorskich teorii, ciągniesz dysputy w nieskończoność (pewnie lubisz lub musisz miec ostatnie słowo, nawet jeśli nikogo już nie obchodzi) pisząc non stop to samo, tylko w innej formie. Zatem żebyś się niepotrzebnie nie pogrążał nie napiszę, że skoro 20fps na pc jest wg. ciebie "przyzwoite" to 20fps na konsoli powinno być tym bardziej :D

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

po 3 patrz że fraps odejmuje jakies 5-10 fpsów więc jak dla mnie gra działała elegancko

..i dlatego na tym filmiku gra przypomina pokaz slajdów, bez tego poprostu się tnie jak skurczybyk, żadna różnica jak dla mnie;

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

jak na tak leciwą grafikę a konsole niby takie fajne miały być a już kompom pare lat wstecz nie dawały rady ;>.

Kolejna bzdura, po której nie mam już ochoty prowadzić z tobą dyskusji;

Dnia 20.12.2013 o 11:42, Eternal101 napisał:

A wiesz co, od dawien dawna na forach utwierdzano mnie GRY ROCKSTARA OPTYMA: Console Glorious PC Noob,wtf, lol, omg. mniej więcej coś takiego ;>. Inne gry? AC 3 który na PS 3 ciął w mieście a na xbox 360 w terenach pozamiejskich? Tak tak kolejny pokaz na to jaka to wspaniała jest optymalizacja gier na konsole :). P.S AC 3 to gra Ubi może być? Czy nadal będzie się trzymał tego że oni tez nie robią najlepszych wydajnościowo gier?

AC3 nawet na pc działało nędznie jak nigdy wcześniej, więc czemu nie?

Usunięty
Usunięty
20/12/2013 11:42
Dnia 20.12.2013 o 11:19, kodi24 napisał:

Wolisz, żeby zostało po twojemu bo za daleko zabrnąłeś, rozumiem :>

Już mówiłem, wiem co posiadam wiem kiedy kupowałem i nie będę zmieniał zdania by komuś pasowało ale myśl co chcesz.

Dnia 20.12.2013 o 11:19, kodi24 napisał:

Nieee wcale, ps3 to milion różnych konfiguracji :)

Ok, przecież jeśli u Ciebie działa idealnie to wszędzie musi co nie... Ehh ludzie.

Dnia 20.12.2013 o 11:19, kodi24 napisał:

Tylko że spaść to sobie może, na sekundę, pół, raz na jakiś czas, to co mi podlinkowałeś to jeden wielki, nieprzerwany lagfest wynikający nie tylko ze skopanej optymalizacji C1, ale braku wymaganej mocy przerobowej;

C1 i skopana optymalizacja? C1 to chyba jedna z tych gier które właśnie mają bardzo dobrą optymalizację skoro na karcie pod AGP z tak małą mocą wyciskała 20-23 fpsy i procesorze z zeszłej dekady. Po 2 Nie zapominaj że w GTA IV prawie zawsze masz rozpierdziel czyli co misje mi spadały fpsy, ale rozumiem to dla Ciebie jest raz na jakiś czas ;>.

Dnia 20.12.2013 o 11:19, kodi24 napisał:

No i co z tego, takie rzeczy na konsolach to ewenementy, to ty uczepiłeś się tego zapewne przez brak pomysłów na solidne argumenty ^^

To Tobie najwyraźniej brakuje argumentów jak i kilku innym osobom gdyż ciągle wypominacie mi coś co uważam za sprawę przedawnioną oraz tego że Crysis 1 ma skopaną optymalizację co jest bzdurą, po 2 jeśli dla Ciebie stałe 15-20 fpsów w czasie gry to spadki co jakiś czas to powodzenia. Crysis 1 na moim starym sempronie i 6600 LE działał przyzwoicie, po 3 patrz że fraps odejmuje jakies 5-10 fpsów więc jak dla mnie gra działała elegancko jak na tak leciwą grafikę a konsole niby takie fajne miały być a już kompom pare lat wstecz nie dawały rady ;>.

Dnia 20.12.2013 o 11:19, kodi24 napisał:

Długo będziesz wisiał na tym R*? Ich gry nigdy nie chodziły na konsolach jak trzeba, popatrz na tych, którym to lepiej wychodzi a nie w kółko Rockstar i Rockstar, byleby teoria nie zdechła już na samym początku;

A wiesz co, od dawien dawna na forach utwierdzano mnie GRY ROCKSTARA OPTYMA:Console GloriousPC Noob,wtf, lol, omg.mniej więcej coś takiego ;>. Inne gry? AC 3 który na PS 3 ciął w mieście a na xbox 360 w terenach pozamiejskich? Tak tak kolejny pokaz na to jaka to wspaniała jest optymalizacja gier na konsole :). P.S AC 3 to gra Ubi może być? Czy nadal będzie się trzymał tego że oni tez nie robią najlepszych wydajnościowo gier?

Usunięty
Usunięty
20/12/2013 11:19
Dnia 20.12.2013 o 10:57, Eternal101 napisał:

Daruj sobie ostatnie zdanie, bo na tamten temat się wypowiadałem i zdania nie będę zmieniał tak by pasowało ludziom z tego forum.

Wolisz, żeby zostało po twojemu bo za daleko zabrnąłeś, rozumiem :>

Dnia 20.12.2013 o 10:57, Eternal101 napisał:

Po 2 to że u Ciebie chodziło cacy nie znaczy ze wszędzie tak było,

Nieee wcale, ps3 to milion różnych konfiguracji :)

Dnia 20.12.2013 o 10:57, Eternal101 napisał:

u mnie gdy była większa rozróba to framerate spadał poniżej tego crysisowskiego na 6600LE

Tylko że spaść to sobie może, na sekundę, pół, raz na jakiś czas, to co mi podlinkowałeś to jeden wielki, nieprzerwany lagfest wynikający nie tylko ze skopanej optymalizacji C1, ale braku wymaganej mocy przerobowej;

Dnia 20.12.2013 o 10:57, Eternal101 napisał:

(mam x-360 ) na PS 3 to w ogóle z tego co mi mówił kumpel tragedia, o piątce to chyba nawet wspominać nie będę że framerate to średnio 15-20 fpsów a jak wyrwie 30 to krzyczcie ALLELUJA.

No i co z tego, takie rzeczy na konsolach to ewenementy, to ty uczepiłeś się tego zapewne przez brak pomysłów na solidne argumenty ^^

Dnia 20.12.2013 o 10:57, Eternal101 napisał:

RDR to dropi nawet przy patrzeniu na ogien, nie tak mocno jak GTA IV ale dropi ;>

Długo będziesz wisiał na tym R*? Ich gry nigdy nie chodziły na konsolach jak trzeba, popatrz na tych, którym to lepiej wychodzi a nie w kółko Rockstar i Rockstar, byleby teoria nie zdechła już na samym początku;




Trwa Wczytywanie