A także aktorem, który podkładał głos dla postaci w oryginalnej wersji gry.
A także aktorem, który podkładał głos dla postaci w oryginalnej wersji gry.
- Pracując przy New ‘n' Tasty odtwarzamy oryginalną ścieżkę dźwiękową. Trzymamy się tego samego stylu, co w pierwowzorze - powiedział Mike Taylor, odpowiedzialny za dźwiękową stronę produkcji dodając, że wszystkie przerywniki filmowe w grze wykonywane są od początku. Za muzykę - nową lub oryginalne numery w nowych aranżacjach - odpowiada Michael Bross.
Jeśli chodzi o efekty dźwiękowe - istniała możliwość by użyć tych z Oddworld: Abe's Oddysee, lecz twórcy porzucili to z troski o jak najwyższą jakość ścieżki dźwiękowej. - Znaleźliśmy fragmenty głosów, ale nie w jakości CD, a także tylko niektóre. Dla przykładu mieliśmy głos dla Mudokon Slave, ale głos był przerobiony - obniżony lub podwyższony, ze względu na daną lokację i środowisko dookoła - tłumaczy Taylor dodając jednocześnie, że przy projekcie ponownie pracuje Lorne Lanning, który podkładał głos dla Abe i wypowiadał nieśmiertelne "follow me!". Co ciekawe, w rolę różnych Mudokonów wcielą się fani gry - Oddworld Inhabitants z puli chętnych powybierało osoby, których głos ostatecznie znajdzie się w grze. Wszystko po to, by zapewnić jak największą różnorodność w głosach Mudokonów.
Nowa wersja Oddworld: Abe's Oddysee zadebiutuje na PC, Linux oraz konsolach od Sony (PS3, PS4 oraz Vita) wiosną przyszłego roku. Bardzo możliwe jest, że gra zadebiutuje także na sprzęcie od Microsoftu, ale póki co - oficjalnie nic nie potwierdzono.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!