Pracownicy firm produkujących konsole przyzwyczaili nas do tego, że jeśli chwalą, to raczej swój obóz. Miłą odmianę od tej reguły zaoferował nam Phil Spencer.
Pracownicy firm produkujących konsole przyzwyczaili nas do tego, że jeśli chwalą, to raczej swój obóz. Miłą odmianę od tej reguły zaoferował nam Phil Spencer.
Szef Microsoft Studios docenia także to, co dla PlayStation robią studia podlegające Sony. - Naprawdę szanuję ich koncentrację na inwestowaniu w nowe i kreatywne rzeczy - komentuje. W sposób szczególny wyróżnia Davida Cage'a i studio Quantic Dream, które stworzyło Heavy Rain i Beyond: Two Souls. - Nawet jeśli dana marka nie sprzeda się w 10 milionach egzemplarzy, oni pozostają wierni swoim przekonaniom - zauważa Spencer.
Komplementuje także to, jak Sony przeprowadziło kampanię swojej nowej konsoli. - Kiedy myślę o ich ogłoszeniu, o pełnym skupieniu na konsumencie, o stawianiu na wysoką wartość we wszystkim co robią, o pozostawaniu wiernym swojej wizji, muszę przyznać, że wykonali niezłą robotę w definiowaniu czym jest PS4 - konkluduje.