O tym, że gra będzie miała nałożony limit czasu, pisaliśmy już niecałe trzy miesiące temu. Teraz warto omówić sprawę nieco bliżej, jako że Square Enix zdecydowało podać się parę nowych informacji.
O tym, że gra będzie miała nałożony limit czasu, pisaliśmy już niecałe trzy miesiące temu. Teraz warto omówić sprawę nieco bliżej, jako że Square Enix zdecydowało podać się parę nowych informacji.
Poprzednio informowaliśmy, że gracze będą musieli zakończyć swoją misję w ciągu trzynastu dni w grze, gdzie każdy z nich trwa od dwóch do trzech godzin. Dodatkowo, w trakcie interakcji z innymi postaciami i korzystania z menusów zegar się zatrzymuje, stąd sama rozgrywka, jeśli będziemy tego chcieli, może sięgnąć nawet pięćdziesięciu godzin.
Szczegóły pojawiły się z okazji nowego dev diary od studia tworzącego grę, gdzie powiedziano także jak dynamiczny system dnia i nocy wpłynie na otaczający nasz świat. Oprócz tego, że postacie będą zachowywały się w zależności od tego, czy na zewnątrz jest jeszcze jasno, same lokacje także przejdą kosmetyczne metamorfozy. Miejsca, które za dnia mogą służyć jako bezpieczne miejsce do odsapnięcia, w nocy mogą być już zbyt przepełnione potworami, by pchać się do nich bez przygotowania.
Jak twierdzi Square Enix, eksploracja świata została skonstruowana tak, by była dla graczy możliwie najprostsza. Jeśli chcecie zobaczyć, jak całość wygląda w akcji, nasze materiały na temat gry, jako że przez kilka ostatnich miesięcy Square Enix zdążyło wypuścić skromne kilkanaście godzin filmów z rozgrywki.
Premiera gry za nieco ponad miesiąc, czyli 14 lutego.