Multiplayer Titanfalla z maksymalnie 12 graczami "dla najlepszego balansu"

Robert Sawicki
2014/01/08 08:24

Liczba tym samym identyczna z tą, którą nieco zasmucił graczy Call of Duty: Ghosts. Ale skoro Titanfall i CoD to dwie, niemal zupełnie inne gry, być może nie ma za czym płakać.

Multiplayer Titanfalla z maksymalnie 12 graczami

Vince Zampella, prezes Respawn Entertainment, potwierdził sprawę z pomocą Twittera, podając maksymalną liczbę graczy jako "6v6". Zanim zaczniemy snuć konspiracje na temat tego, jak nowe konsole ograniczają rynek gier, jako główny powód podano najlepszy balans gry przy wybranej liczbie grających. Zampella, wobec niemal natychmiastowego głosu krytyki, zapewnił wszystkich, że ekipa porządnie przetestowała grę, zanim podjęła ostateczną decyzję.

Nie ma co się martwić o to, że na polach bitwy będzie pusto, bo resztą zajmą się postacie sterowane przez komputer, których ma być wystarczająco dużo, by nikt nie czuł się pokrzywdzony. Warto jednak zauważyć, że będą oni znacznie słabsi i mniej niebezpieczni od graczy z krwi i kości, bo to ci ostatni mają stanowić prawdziwe zagrożenie na polu bitwy.

GramTV przedstawia:

Premiera gry w marcu tego roku na platformach PC, Xbox 360 i Xbox One.

Tak bardzo jak lubię większe bitwy w Battlefieldzie (także i te, gdzie każdy po prostu musi być snajperem), dwunastu graczy brzmi wyjątkowo dobrze, szczególnie jeśli dołączają do tego postacie sterowane przez sztuczną inteligencję. Ale to, czy całość rzeczywiście się sprawi i czy nie będziemy świadkami jednego z największych fochów ze strony graczy w historii przemysłu gier, przekonamy się dopiero po premierze Titanfall.

Komentarze
28
Deathscythe
Gramowicz
09/01/2014 09:47

I w ten oto sposób Titanfall odpada z mojej listy zakupów na rok 2014. 12 graczy w multi? To nie CS. Sterowani przez AI przeciwnicy? Znaczy, że prawie jak kolejna MOBA, tylko z mechami i jako FPP. Nope.jpeg.

zibi20
Gramowicz
09/01/2014 07:51

> > do premiery jeszcze 2 miechy... mam nadzieje ze masa negatywnych opini sprawi ze> podniosa max level...> Zostały 2 miesiące do premiery. Gra jest już skończona. Wszystkie mapy zrobione są pod> 6v6. Gdyby chcieli podnieść "max level", musieliby robić od nowa wszystkie mapy.>maja czas...jak juz skonczyli to niech sie biora za patcha ktory level cup podniesie conajmniej o 2-3oczka.... i mam nadzieje ze mapy bede sie roznic a nie tylko te aglomeracje ciasne zeby mozna bylo meczyc double-jump... wiecej otwartej przestrzeni byloby wskazane dla fajnejszych potyczek mechowych.niech na dniach wypuszcza parodniowa bete zeby ludzie zobaczyli czy 6v6 sie sprawdza czy jak zwykle przechwalki producentow ze niby fajnie a w rzeczywistosci wieje nuda...ogolem rozumialbym koncept 6v6 jakby multi bylo robione to tak jako dodatek....ale tutaj jest "brak singla" i cala gra opiera sie na multi (multiplayer based) taka kampania w multiplayerze polaczona..... wiec mieli czas zrobic mapy wieksze zeby wiecej ludzi moglo toczyc epickie walki... nie tracili czasu na singla i od poczatku mieli czas dopracowac koncept walk...boty beda tylko zawracac gitare a sloty moglybyc przeznaczone dla graczy a jak maja obawy co do robotow to niech wprowadza ograniczenia ich na danej planszy w tym samym momencie... wiekszy cooldown po stracie maszyny itp (jest wiele opcji ograniczen)gry w aktualnej sytuacji nie kupie.... moze jak stanieje do 50-60zl w promocji to moze wtedy sie skusze ale 6v6 za 140zl to nie dziekuje...

Usunięty
Usunięty
08/01/2014 22:38

>chociaż niech zrobią większy prog dla PC jak konsole nie wyrabiająOsobiście wiem że Battlefield 3 na konsolach można grać do 24 graczy więc bez takich.




Trwa Wczytywanie