Problemy przy produkcji Thiefa - "nic nienormalnego" twierdzi Jean-Normand Bucci

Paweł Pochowski
2014/01/08 11:50
2
0

Według producenta, choć proces produkcji nowej części Thief był dość burzliwy, nie jest to sytuacja, która nie dotyczy innych gier. Według Bucciego - to norma.

Problemy przy produkcji Thiefa -

- Pracowałem dla wielu różnych firm nad różnymi projektami i nie uważam, by sytuacja z Thief była jakaś mocno różna od innych gier. Przewagą procesu iteracyjnego takiego jak ten (mowa o tworzeniu gry - dop. red.) jest to, że umożliwia on włączenie do projektu świeżą krew, nowe pomysły oraz ludzi. Uważam, że zespół jaki mamy teraz to najlepsza ekipa jaką mogliśmy złożyć do stworzenia dokładnie takiej gry, jaką chcemy mieć - powiedział Jean-Normand Bucci, zatrudniony przy produkcji Thief na stanowisku technical art director.

Prawdą jest to, że - jak powiedział Jean-Normand - wiele projektów ma podobne problemy, z którymi borykał się Thief przez ostatnie lata. A mowa tutaj o błądzeniu w ciemnościach w celu znalezienia odpowiedniej koncepcji, która w przypadku tej gry zmieniała się kilkukrotnie, podobnie jak wiele osób przy niej pracujących, bowiem w zespole odnotowano sporą rotację. Z drugiej jednak strony trzeba przyznać, że w tym wszystkim twórcy pokazali, że przede wszystkim starają się słuchać swoich fanów, którym dla przykładu nie spodobały się sekwencje QTE, więc zostały z projektu wycięte. Zresztą cała gra stara się zadowolić użytkowników - stąd też możliwość chociażby wyłączenia minimapy i dokładnego dostosowania wielu opcji dotyczących rozgrywki.

GramTV przedstawia:

Nowy Thief, choć rodził się w bólach, wyrósł na jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. Na całe szczęście nie będziemy musieli długo na niego czekać - gra ukaże się w lutym. Na ten moment natomiast polecamy Wam opowieść o jednym takim, co ukradł serca graczy.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
08/01/2014 14:47

Dla mnie ta gra to jest jedna wielka niewiadoma i istnieje spora szansa że bedzie to największy hit lub fail tego roku, dlatego z zakupem się wstrzymam bo nie chce kupić następnej zbugowanej gry w którą granie jest katorgą, a ostatnio deweloperzy lubią wydawać okrojone z contentu wersje beta, które po premierze są na szybcika patchowane i dostają gazylion DLC...

Usunięty
Usunięty
08/01/2014 12:52

Dużo było mówione o tym jak to nowy Thief to już nie Thief. Ja jednak ufam ludziom z Eidos Montreal i wierzę, że Thief wkroczy w nową generację z dumnie podniesioną głową, zupełnie tak jak DX:HR.Byle do lutego :)