Po głowach autorów Alien: Isolation kołatała się myśl, by umożliwić graczom zabawę w trybie kooperacji. Ostatecznie zwyciężyła jednak zgoła inna koncepcja.
Po głowach autorów Alien: Isolation kołatała się myśl, by umożliwić graczom zabawę w trybie kooperacji. Ostatecznie zwyciężyła jednak zgoła inna koncepcja.
- Sądzę, że z uwagi na obecność w grze tego dynamicznego obcego, wszystko sprowadza się do wyborów dokonywanych przez graczy. Można się cofnąć i spróbować innych rzeczy. Jest mnóstwo przestrzeni na to, by użytkownicy na różne sposoby wykonywali dane czynności - zapewnia.
Projektant interfejsu użytkownika Jon McKellan zwraca z kolei uwagę na to, jak duże przełożenie na rozgrywkę ma liczba graczy. - Jeśli tylko się zwiększy, nie musisz się już mierzyć z wrogiem przeważającym liczebnie. Jeżeli dwóch czy trzech ludzi walczy z jednym obcym, to jest to zupełnie inny rodzaj doświadczeń niż w przypadku, gdy po prostu próbujesz przetrwać. Poczuliśmy, że lepiej zostawić to dla pojedynczego gracza - stwierdza.
Alien: Isolation oficjalnie zostało zapowiedziane w tym tygodniu. Gra zmierza na pecety oraz konsole obu generacji.