Twórcy Alien: Isolation rozważali tryb kooperacji

Patryk Purczyński
2014/01/11 08:43

Po głowach autorów Alien: Isolation kołatała się myśl, by umożliwić graczom zabawę w trybie kooperacji. Ostatecznie zwyciężyła jednak zgoła inna koncepcja.

Twórcy Alien: Isolation rozważali tryb kooperacji

- W grze stawiamy na przeżycia dla pojedynczego użytkownika. Nie jest tak, że nigdy nie rozważaliśmy wprowadzenia rozgrywki wieloosobowej, mieliśmy nawet kilka całkiem niezłych pomysłów. Woleliśmy się jednak skupić na trybie dla jednego gracza - mówi Al Hope, jeden z głównodowodzących projektem znanym jako Alien: Isolation.

- Sądzę, że z uwagi na obecność w grze tego dynamicznego obcego, wszystko sprowadza się do wyborów dokonywanych przez graczy. Można się cofnąć i spróbować innych rzeczy. Jest mnóstwo przestrzeni na to, by użytkownicy na różne sposoby wykonywali dane czynności - zapewnia.

GramTV przedstawia:

Projektant interfejsu użytkownika Jon McKellan zwraca z kolei uwagę na to, jak duże przełożenie na rozgrywkę ma liczba graczy. - Jeśli tylko się zwiększy, nie musisz się już mierzyć z wrogiem przeważającym liczebnie. Jeżeli dwóch czy trzech ludzi walczy z jednym obcym, to jest to zupełnie inny rodzaj doświadczeń niż w przypadku, gdy po prostu próbujesz przetrwać. Poczuliśmy, że lepiej zostawić to dla pojedynczego gracza - stwierdza.

Alien: Isolation oficjalnie zostało zapowiedziane w tym tygodniu. Gra zmierza na pecety oraz konsole obu generacji.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
14/01/2014 18:07

Szkoda że CO-op-a nie będzie. Już nie umiem się doczekać na tą grę. Uwielbiam Obcego szkoda tylko że Alien: Colonial marines tak słabo wyszło

Usunięty
Usunięty
13/01/2014 10:37
Dnia 13.01.2014 o 09:59, Crew_900 napisał:

Colonial Marines też kupę czasu robili i ... Kupa z tego wyszła

Myślę, że afera związana z A:CM drugi raz się nie powtórzy. Takiej ilości hejtu jaka poleciała w stronę Gearboxa myślę, że żadne inne studio nie chciałoby dostać.Poza tym, wiesz, czas to nie jedyny wyznacznik. Ja tam mam spore nadzieje na dobry kawałek kodu.Jedyne o co mi chodziło, to to, żeby po jednej gorszej grze studia od razu nie skreślać następnej : )

Usunięty
Usunięty
13/01/2014 09:59

Colonial Marines też kupę czasu robili i ... Kupa z tego wyszła




Trwa Wczytywanie