Silnik Panta Rhei ma być na tyle elastyczny, by móc dostosować go "do wszystkiego"

Robert Sawicki
2014/01/12 15:21
4
0

Gdzie przez "wszystko" najprawdopodobniej rozumie się także i dowolną platformę, co nie było szczególną nowością w przypadku gier wydawanych przez Capcom. Silnik, z którego korzystano do tej pory, obejmował sprzęty od komórek i 3DS-a, aż po PC-ty i konsole poprzedniej generacji.

Silnik Panta Rhei ma być na tyle elastyczny, by móc dostosować go

Pierwszą grą, która skorzysta z dobrodziejstw Panta Rhei, będzie free-to-play Deep Down na PlayStation 4. Na temat silnika wypowiedział się starszy menedżer działu Zarządzania Technologią w Capcom, Masauru Ijuin, chwaląc to, jak łatwo można go dostosować pod wszystkie gatunki gier i prawdopodobnie pod inne platformy.

"Panta Rhei można dostosować do wszystkiego. Został on zaprojektowany jako silnik do wszystkiego, wspierający tytuły z każdego gatunku. Capcom tworzy wielu typów (...) Panta Rhei jest w stanie spełnić wszelkie potrzeby każdego z naszych developerów, niezależnie od gry, jaką tworzą. Silnik można określić jako 'stworzony z myślą o tytułach Capcomu' ". A poniżej, ładny diagram do obejrzenia, gdzie postawiono obok siebie poprzedni silnik, z którego korzystało Capcom i Panta Rhei.

GramTV przedstawia:

Co to oznacza dla nas? Miejmy nadzieję, lepsze gry, bo jeśli Panta Rhei rzeczywiście jest taki wspaniały, to koszta produkcji najprawdopodobniej polecą w dół, dając więcej środków na jeszcze większe wzbogacenie i dopieszczenie danej gry.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
13/01/2014 09:33

Panta Rhei można dostosować do wszystkiego.Jak coś jest do wszystkiego... ;)

Usunięty
Usunięty
12/01/2014 16:52

"Multi-platforms of NG consoles" na pewno znaczy "dowolna platforma"? Nie chodziło mu czasami o dowolny typ gry?

SerwusX
Gramowicz
12/01/2014 16:35

Dylatacja czasu, ale spokojnie, już wszystko jest w porządku.




Trwa Wczytywanie