Pierwszą grą, która skorzysta z dobrodziejstw Panta Rhei, będzie free-to-play Deep Down na PlayStation 4. Na temat silnika wypowiedział się starszy menedżer działu Zarządzania Technologią w Capcom, Masauru Ijuin, chwaląc to, jak łatwo można go dostosować pod wszystkie gatunki gier i prawdopodobnie pod inne platformy.
"Panta Rhei można dostosować do wszystkiego. Został on zaprojektowany jako silnik do wszystkiego, wspierający tytuły z każdego gatunku. Capcom tworzy wielu typów (...) Panta Rhei jest w stanie spełnić wszelkie potrzeby każdego z naszych developerów, niezależnie od gry, jaką tworzą. Silnik można określić jako 'stworzony z myślą o tytułach Capcomu' ". A poniżej, ładny diagram do obejrzenia, gdzie postawiono obok siebie poprzedni silnik, z którego korzystało Capcom i Panta Rhei.
Co to oznacza dla nas? Miejmy nadzieję, lepsze gry, bo jeśli Panta Rhei rzeczywiście jest taki wspaniały, to koszta produkcji najprawdopodobniej polecą w dół, dając więcej środków na jeszcze większe wzbogacenie i dopieszczenie danej gry.