Konsole nowej generacji to nie tylko możliwość rozwinięcia pomysłów developerów, dotąd ograniczanych przez niedostatki sprzętowe, ale także znacznie więcej pracy. Wspomina o tym jeden z przedstawicieli Capcomu.
Konsole nowej generacji to nie tylko możliwość rozwinięcia pomysłów developerów, dotąd ograniczanych przez niedostatki sprzętowe, ale także znacznie więcej pracy. Wspomina o tym jeden z przedstawicieli Capcomu.
Obecnie Ijuin pracuje nad silnikiem Panta Rhei, projektowanym z myślą o Xboksie One i PlayStation 4. Ma on zastąpić MT Framework, który służył Capcomowi na Xboksie 360 i PlayStation 3. - Patrząc w przyszłość produkcji gier na konsole, poczuliśmy potrzebę całkowitej zmiany środowiska produkcji, by lepiej poradzić sobie ze złożonością nowego sprzętu. To główna przyczyna, dla której robimy ten nowy silnik - tłumaczy.
Na Panta Rhei oparte będzie chociażby Deep Down, zmierzające na PS4.