Obsidian pracuje nad grą dedykowaną next-genom - czyżby nowe RPG w świecie Star Wars?

Paweł Pochowski
2014/01/13 19:50

Prace nad South Park: The Stick of Truth powoli dobiegają końca, nic więc dziwnego, że studio przygotowuje się powoli do następnego projektu.

Obsidian pracuje nad grą dedykowaną next-genom - czyżby nowe RPG w świecie Star Wars?

Wystosowane przez Obsidian Entertainment ogłoszenie mówi o poszukiwaniu "utalentowanego oraz doświadczonego projektanta interfejsu użytkownika, który zaprojektowałby go dla gry dedykowanej konsolom nowej generacji". Co to może być? Trudno powiedzieć. Czy możliwe, by twórcy zaczęli po cichu pracować nad South Park: The Stick of Truth dla konsol nowych generacji? A może przyszedł czas na Fallout: New Vegas 2? Oprócz tego przypominamy, że studio chciałoby stworzyć RPG w uniwersum Star Wars. Jest to o tyle prawdopodobne, że - jak pisaliśmy ostatnio - Choć Disney po przejęciu Star Wars zapowiedział, że woli skupić się na grach społecznościowych i na urządzenia mobilne niż na wysokobudżetowych produkcjach, Urquhart wierzy, że wszystko się zmieni, kiedy nowe konsole zostaną oficjalnie zapowiedziane. Czy Obsidian zaprezentował Disney'owi na tyle świetny pomysł, że ten zgodził się na stworzenie kolejnej gry w tym uniwersum? Szczerze mamy na to ogromną nadzieję.

GramTV przedstawia:

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
16/01/2014 11:55

@ dark_masterTwój tępy gimnazjalny śmiech utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.Nie grywam w DLC, jeśli już, to edycje GOTY, a w żadnej z "edycji roku" Bethesdy nie miałem problemów.Co do Bioware - w TORA nie grałem, więc się nie wypowiadam, a DA 2 nie był wcale taki tragiczny. Raził mnie tam tylko brak urozmaiconych lokacji. Jakkolwiek słaby by nie był, Bioware ma na koncie jeszcze świetne BG 1 i 2, KOTOR 1, DA 1, NWN 1, ME 1,2,3 i Jade Empire, więc trochę szacunku im się jednak należy ;]Po za tym jedynym i niewątpliwym atutem Obsidiana są scenarzyści, osoby które zajmują się dialogami i tworzeniem "osobowości" postaci. Dlatego chętnie zastąpiłbym nimi twórców np. w takiej Bethesdzie, gdzie drewnianych dialogów kompletnie nieinteresujących npc czasem nie da się słuchać.

wolverine
Gramowicz
15/01/2014 07:58

W NWN2 oraz Kotor 2 grałem zaraz po ich premierze i jakoś nie pamiętam żeby były zabugowane...Chyba więc te błędy nie były aż tak bardzo znaczące, albo ja jestem mało wymagajacy :)O NV się nie wypowiem bo kupiłem ją dużo później.Jestem dobrej myśli.

Usunięty
Usunięty
14/01/2014 12:05

Dla mnie FNV bylo bardzo dobre przed jakimikolwiek patchami. Robili to tez na silniku F3, zmodyfikowany silnik Oblivionu, a kazdy wie jakie zbugowane sa gry bethesdy.Z zadna gra Obsidianu nie mialem problemow.




Trwa Wczytywanie