Porównanie zawdzięczamy IGN-owi, który opublikował film, gdzie twórcy omawiają różnice między Definitive Edition, a standardowym wydaniem gry na poprzednią generację.
Porównanie zawdzięczamy IGN-owi, który opublikował film, gdzie twórcy omawiają różnice między Definitive Edition, a standardowym wydaniem gry na poprzednią generację.
Różnice z początku nie wydają się być duże i jeśli już zauważamy dużą poprawę, to zazwyczaj po tym, kiedy mówią o niej samej twórcy. Nie rozumiemy przez to oczywiście znikomej różnicy między obiema wersjami, bo dotyczy to bardziej subtelności tego, jak zmieniło się Definitive Edition względem swojego pierwowzoru.
Choć sam model Lary jest ponoć "niemal identyczny", tak włosy korzystają z technologii TressFX Hair od AMD, tekstury są w znacznie wyższej rozdzielczości, system oświetlenia w grze jest teraz nieco inny, zaś sam świat ma teraz znacznie więcej efektów cząsteczkowych, część z których zmienia się pod wpływem dynamicznego oświetlenia. Jeśli czujecie się średnio przekonani, a przed lekturą tej wiadomości nie zobaczyliście żadnej różnicy, zawsze możecie spróbować znowu.
Tomb Raider: Definitive Edition powstaje z myślą wyłącznie o PS4 i Xbox One.