Otwarte, szczegółowe, żyjące poziomy to dla twórców nowego Hitmana jeden z priorytetów. "Chcemy stworzyć niezapomniane wspomnienia, które kochają wszyscy fani serii" - oznajmia IO Interactive.
Otwarte, szczegółowe, żyjące poziomy to dla twórców nowego Hitmana jeden z priorytetów. "Chcemy stworzyć niezapomniane wspomnienia, które kochają wszyscy fani serii" - oznajmia IO Interactive.
"Gra skupia się na wykorzystaniu szerokiej gamy narzędzi w celu zlikwidowania zróżnicowanej grupy celów w ekspansywnych, egzotycznych lokacjach rozmieszczonych po całym świecie" - kontynuują przedstawiciele IO Interactive. "Tworzymy tę grę w oparciu o silnik Glacier 2 używając jego najlepszych części oraz nauk wyniesionych z Hitman: Rozgrzeszenie. Czerpiemy też inspiracje z wcześniejszych tytułów, jak Kontrakty czy Krwawa Forsa".
Zespół odpowiedzialny za nowego Hitmana obiecuje najbardziej dopracowane, a jednocześnie największe poziomy w historii serii oraz ich nieliniową, otwartą strukturę, zachęcającą do eksploracji terenu "wolnego od checkpointów". "Naszym celem jest stworzenie żyjących, oddychających i wiarygodnych poziomów, które pozwolą graczom na rozgrywkę ze sztuczną inteligencją i tworzenie niezapomnianych wspomnień, które wszyscy fani Hitmana kochają" - zapewnia ekipa IO Interactive.
Można spodziewać się także powrotu trybu Kontrakty. Więcej szczegółów powinniśmy poznać w nadchodzących miesiącach.