Niespełna pół roku wystarczyło, by Disney Infinity rozeszło się w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Nawet twórcy gry nie spodziewali się, że będzie ona się cieszyła tak dużym zainteresowaniem.
Niespełna pół roku wystarczyło, by Disney Infinity rozeszło się w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Nawet twórcy gry nie spodziewali się, że będzie ona się cieszyła tak dużym zainteresowaniem.
- Jesteśmy zachwyceni, że rodziny i gracze przygarnęli do siebie Disney Infinity - komentuje James Pitaro, prezes Disney Interactive. - Sprzedaż gry jest zdecydowanie większa od tej, którą wewnętrznie zakładaliśmy. Wierzymy, że przygotowaliśmy grunt pod to, by Disney Infinity stał się platformą, która przetrwa na długo - dodaje.
Disney Infinity zanotowało niezłe otwarcie, sprzedając się na terenie USA w niespełna 300 tys. kopii w pierwszych dwóch tygodniach. Później zainteresowanie wcale nie ustało, a w samym grudniu gra znalazła kolejnych 551 tys. właścicieli. Łączny wynik pozwolił jej uplasować się w gronie 10 najlepiej sprzedających się gier w Stanach Zjednoczonych w 2013 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!