Ekipa CD Projekt RED nie obraziła się na Xboksa 360 i PlayStation 3. Na tych maszynach po prostu nie dałoby się wykonać Wiedźmina 3.
Ekipa CD Projekt RED nie obraziła się na Xboksa 360 i PlayStation 3. Na tych maszynach po prostu nie dałoby się wykonać Wiedźmina 3.
Rozwiewa też wątpliwości w kwestii powstania Wiedźmina 2 na PlayStation 3. - Bardzo byśmy tego chcieli, ale wersja pecetowa była tak duża, że przeniesienie jej na Xboksa 360 zajęło nam rok. Xbox 360 był platformą potężniejszą i łatwiejszą pod względem pisania kodu od PS3, więc musielibyśmy poświęcić na to kolejny rok albo nawet półtora - stwierdza.
- To spowodowałoby przełożenie prac nad Wiedźminem 3, ponieważ do produkcji wersji na PS3 musielibyśmy oddelegować prawie cały zespół. Już w przypadku Xboksa 360 musieliśmy iść na kompromisy pod względem grafiki - wspomina szef CD Projekt RED.
W podobnym tonie przedstawiciele studia wypowiadali się zresztą już wcześniej. Deklarowali również, że znajomość dwóch pierwszych części serii nie jest niezbędna do czerpania radości z gry w Wiedźmin 3: Dziki Gon.