Definitywnie premierowy trailer Tomb Raider: Definitive Edition

Robert Sawicki
2014/01/24 09:48

Skoro spory o klatki na sekundę mamy już w dużej mierze za sobą, to możemy się wreszcie skupić na tym, co najważniejsze - samej grze.

Trailer robi to, co należy do typowego zwiastuna - przedstawia fabułę gry i daje mały wgląd w to, co będzie na nas czekać. Różnica jest taka, że wszystko to już było w podstawowej wersji gry, wydanej na PC-ty, PS3 i Xbox 360, stąd całość ubrana została w nową grafikę z Definitive Edition.

GramTV przedstawia:

Swoją drogą, to też kolejna okazja, by sprawdzić, jak odnowiona twarzyczka Lary prezentuje się w ruchu - szczególnie że to właśnie ona wywołała wśród graczy najwięcej buntu.

Premiera Tomb Raider: Definitive Edition już w najbliższy wtorek 28 stycznia na PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
25/01/2014 19:35

Ehh, od poczatku mowilem, ze to co zrobili z Lara (a zwlaszcza twarza) wola o pomste do nieba i sprawia, ze tej edycji nie kupie za wiecej niz 13pln na jakiejs wyprzedazy

Usunięty
Usunięty
25/01/2014 19:24
Dnia 25.01.2014 o 18:26, Henrar napisał:

Interesujące, bo na gameplay''ach widać, że włosy się ruszają.

No to ulga, bo już myślałem, że oprócz zauważalnie zmniejszonej ilości włosów AMD w ogóle zaszalało ze zwijaniem technoglogii, miast ją rozwijać.

Dnia 25.01.2014 o 18:26, Henrar napisał:

Natomiast tutaj widać wyraźnie różnicę między wersją PCtową: http://img.gawkerassets.com/img/19dkynjgt5cwvgif/ku-xlarge.gif a Definitive: http://img.gawkerassets.com/img/19dkyqzry06xwgif/ku-xlarge.gif

Nie bardzo: http://s1.directupload.net/images/140124/g4ct4h2v.jpgDodatkowo - już wiadomo, że w Definitive Edition teselacji po prostu nie ma.Co do drzew - czysta estetyka, gdyż w innych miejscach w grze drzewa poruszały się pod wpływem wiatru, tylko w tej lokacji były bardziej statyczne.Ogólnie jednak kilka zmian jest na plus - model bohaterki prezentuje się mimo wszystko naprawdę dobrze na zbliżeniach (chyba, że zaczyna mówić, uwidaczniając niesamowicie sztucznie wyglądające kąciki ust). Ciekaw jestem, czy panowie z Crystal mocno przebudują swoj silnik na potrzeby kontynuacji, czy skorzystają z nowego (UE4?)...

Usunięty
Usunięty
25/01/2014 18:53

Ten glitch (5:32) zapewne posłużył za materiał do powyższego zrzutu ^^Komedia;




Trwa Wczytywanie