Oprócz kluczowej dla fanów informacji, twórcy filmu wytłumaczyli także, dlaczego od strony wizualnej całość wygląda wyjątkowo realistycznie, porzucając typowy dla serii styl dyktowany przez cel shading.
Oprócz kluczowej dla fanów informacji, twórcy filmu wytłumaczyli także, dlaczego od strony wizualnej całość wygląda wyjątkowo realistycznie, porzucając typowy dla serii styl dyktowany przez cel shading.
Sly dostanie w 2016 roku swój własny film, którego pierwszy teaser możecie podziwiać powyżej. Zarówno styl graficzny, jak i samo powiązanie z growym pierwowzorem szybko wzbudziło sporo kontrowersji wśród fanów marki, choć z pomocą, jak zawsze, przyszedł PlayStation Blog.
W komentarzach do wpisu z teaserem na blogu PlayStation, producent Brad Foxhoven podzielił się kilkoma informacjami z graczami w temacie nadchodzącej ekranizacji serii. Przede wszystkim, wybór połowicznie realistycznego stylu graficznego dla animacji komputerowej nie był dziełem przypadku - cel shading był przez jakiś czas jedną z możliwości, choć szybko okazało się, że kiepsko sprawdza się na wielkim ekranie.
Co zaś tyczy się wkładu Sony i Sucker Punch w produkcję filmu, obie grupy mogą bez większych przeszkód podsuwać twórcom nowe pomysły i zatwierdzać wszelkie koncepty, jakie pojawiają się w trakcie procesu produkcyjnego. Samo BLockade Entertainment, odpowiedzialne za film Sly Cooper, twierdzi że "docenia głos fanów i zamierza odnieść się do niego podczas tworzenia ekranizacji". Miejmy nadzieję, że słuchanie się fanów w tym wypadku nie wyjdzie projektowi na gorsze.
Przy filmie pracować ma sporo nowych osób, dobranych w celu osiągnięcia możliwie najwyższej jakości, spełniającej standardy ekranizacji.
Wkrótce mamy otrzymać również informacje na temat filmu Heavenly Sword, choć kiedy dokładnie to się stanie, tego już nie wiadomo.