W Sieci pojawiły się pewne doniesienia mówiące, że różnice między PlayStation 4 i Xbox One ograniczają się nie tylko do większej liczby klatek na sekundę na PS4. Square Enix dementuje mówiąc, że wszystkie assety w obu wersjach są identyczne.
W Sieci pojawiły się pewne doniesienia mówiące, że różnice między PlayStation 4 i Xbox One ograniczają się nie tylko do większej liczby klatek na sekundę na PS4. Square Enix dementuje mówiąc, że wszystkie assety w obu wersjach są identyczne.
W rozmowie z redaktorem Videogamera, przedstawiciel Square Enix wyjaśnił, że poza ograniczeniem wersji na Xbox One do 30 klatek na sekundę, zaś tej na PlayStation 4 do 60, oba wydania są właściwie identyczne.
"Zarówno wersja na Xbox One, jak i PlayStation 4 działają w natywnej rozdzielczości 1080p. Assety na obu platformach są identyczne, jako że zasoby były współdzielone 1:1 (tekstury, modele, efekty cząsteczkowe itd.)" - brzmi oświadczenie Square Enix.
Zawirowania w Internecie wywołały porównania między wersjami na obie konsole, stwierdzające często, że assety (takie jak np. modele i tekstury) są innej jakości na jednej z platform.