Tomb Raider: Definitive Edition zdecydowanie popularniejsze na PS4

Patryk Purczyński
2014/02/04 08:37

Niemal siedem na dziesięć egzemplarzy Tomb Raider: Definitive Edition zakupionych w pierwszym tygodniu sprzedaży to wersje na PS4. W przypadku oryginału proporcje wypadały na korzyść Xboksa 360.

Tomb Raider: Definitive Edition zdecydowanie popularniejsze na PS4

28 stycznia w Ameryce Północnej i trzy dni później w Europie zadebiutowała odświeżona z myślą o nowych konsolach wersja ostatniej odsłony przygód Lary Croft, czyli w skrócie Tomb Raider: Definitive Edition. Według danych przedstawionych przez Chart-Track, znacznie większym, bo sięgającym aż 69 proc., zainteresowaniem cieszyła się w tygodniu otwarcia wersja na PS4. Co oczywiste, Xboksowi One przypadło pozostałe 31 proc.

Taki stan rzeczy w pewnej mierze mogłyby tłumaczyć proporcje sprzedaży oryginalnego Tomb Raidera, wydanego w marcu ubiegłego roku. W jego przypadku większą sprzedaż zanotowała wersja na Xboksa 360 - stanowiła 50 proc. przy 42-procentowym udziale wydania na PS3. Wówczas różnice były jednak zdecydowanie mniejsze. Być może klienci zasugerowali się zatem przedpremierowymi doniesieniami, które sugerowały wyższość wersji na PS4. Co ciekawe, przeczą temu średnie ocen obu wersji w serwisie Metacritic (87 - XB1, 84 - PS4). Nie bez znaczenia pozostaje ponadto większa dostępność konsoli Sony.

GramTV przedstawia:

Przy okazji polecamy lekturę naszej recenzji Tomb Raider: Definitive Edition.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
04/02/2014 18:01
Dnia 04.02.2014 o 17:53, Henrar napisał:

Bo jak zwykle nie potrafisz podać źródel, nie potrafisz podać dowodów. Czy mam przypominać znowu komputer za 999zł?

Maść na ból pewnej części ciała pomoże bo widzę że nadal nie możesz się pogodzić ze za cenę konsoli ktoś mógł złożyć komputer :).

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 17:53
Dnia 04.02.2014 o 17:47, Eternal101 napisał:

Jeszcze nie dawno pisałeś na x one jest 900p a to już takie różnicy do 1080p nie robi :).

Na ekranie z natywnym 1080p? Jasne, pewnie że nie robi. Oczywiście.

Dnia 04.02.2014 o 17:47, Eternal101 napisał:

Oglądało dużo screenów, filmików z obu wersji (filmiki nagrane w full HD) i widać było różnicę, piszesz różnica 4 fpsów? GTA V PS 3 spadek z 30-15 to połowa framerrate''u i jest ona zauważalna, no już nie wspomnę że obie wersje AC''ka 3 były skopane.

Spadki do 15 były rzadko. Nie było w RDR STAŁEJ różnicy, wynoszącej 20 klatek na sekundę.

Dnia 04.02.2014 o 17:47, Eternal101 napisał:

kod24 Jak na moje nie da się dyskutować z kimś kogo racja musi być zawsze na wierzchu dziękuje za uwagę.

Bo jak zwykle nie potrafisz podać źródel, nie potrafisz podać dowodów. Czy mam przypominać znowu komputer za 999zł?

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 17:47
Dnia 04.02.2014 o 17:30, Henrar napisał:

Czyli trollujemy. Ok. I ty chcesz, by cię tu traktowano poważnie?

A kto napisał że trolluję? Ja nie trolluje, na innych forach może troszkę ale na tym nie ;>.

Dnia 04.02.2014 o 17:30, Henrar napisał:

Weźmy na warsztat grę uznawaną za skaszaniony port na PS3. Read Dead Redemption. Na PS3 osiągał zwykle 26 FPSów vs w miarę stabilne 30 na X360 (różnica 4 klatki na sekundę). Rozdzielczość? 640p na PS3, 720p na X360. Teraz weźmy takiego Tomb Raidera. Różnica FPSów wynosi średnio... 20 klatek na sekundę. Rożnica rozdzielczości w niektórych miejscachi? PS4 ma 1.44 raza wyższą od tej na One. To są małe różnice?

Jeszcze nie dawno pisałeś na x one jest 900p a to już takie różnicy do 1080p nie robi :).

Dnia 04.02.2014 o 17:30, Henrar napisał:

Nie, nie były. Miałem przez długi czas obie konsole. Różnica między 640p a 720p nie jest tak widoczna, jak między 720p a 1080p :> O różnicy w frameracie nawet nie wspominam.

Oglądało dużo screenów, filmików z obu wersji (filmiki nagrane w full HD) i widać było różnicę, piszesz różnica 4 fpsów? GTA V PS 3 spadek z 30-15 to połowa framerrate''u i jest ona zauważalna, no już nie wspomnę że obie wersje AC''ka 3 były skopane.kod24 Jak na moje nie da się dyskutować z kimś kogo racja musi być zawsze na wierzchu dziękuje za uwagę.




Trwa Wczytywanie