Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, aktualizacja pojawiła się już na PlayStation Network, wprowadzając m.in. wsparcie klanów i możliwość ograniczenia płynności działania gry do 30 klatek na sekundę.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, aktualizacja pojawiła się już na PlayStation Network, wprowadzając m.in. wsparcie klanów i możliwość ograniczenia płynności działania gry do 30 klatek na sekundę.
Oprócz wsparcia dla klanów, opisywanego w poprzedniej wiadomości, dodano także parę nowości w zakresie samej kampanii. Nowe checkpointy, pojawiające się zawsze wtedy, gdy podniesiemy się na nogi po wcześniej odniesionych obrażeniach, mają ułatwić nieco grę i pozwolić uniknąć cofania się o kilkanaście minut tylko z powodu śmierci.
Jak już wspomniałem we wstępie, płynność trybu dla jednego gracza można także ograniczyć do 30 klatek na sekundę, jeśli komuś fluktuacje w płynności bez ogranicznika wyjątkowo rzucają się w oczy.
Menu trybu wieloosobowego zostało nieco zmienione, przynajmniej w odniesieniu do trybu strefa wojny.