Tydzień z Nordic Games w sklepie gram.pl - dzień czwarty! Gry cyfrowe w atrakcyjnych cenach!

gram.pl
2014/02/06 14:00

Tniemy ceny nawet o 80 procent! Dziś już od 4,98 złotych! W ofercie między innymi seria Darksiders, Full Spectrum Warrior i wiele innych!

Tydzień z Nordic Games w sklepie gram.pl - dzień czwarty! Gry cyfrowe w atrakcyjnych cenach!

Czwarty dzień tygodnia z Nordic Games w sklepie gram.pl przynosi kolejne promocje! Coś dla siebie znajdą fani zarówno taktycznych, jak i widowiskowych strzelanek, strategii, dynamicznych slasherów, przygodówek oraz gier, których akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.

GramTV przedstawia:

Dziś przeceniamy Full Spectrum Warrior wraz z Full Spectrum Warrior: Ten Hammers, obie części Darksiders, Aura: Fate of the Ages, Desperados 2: Coopers Revenge, Frontlines: Fuel of War, Safecracker oraz Spaceforce: Rogue Universe.

Komentarze
12

No to tak jak już powiedziałem - wtedy wina leży po stronie sprzedawcy i to właśnie on powinien wziąć się za to wszystko, jego powinno się posądzać. Tutaj w tym przypadku tak samo powinno się zaskarżać miliony sklepów internetowych tylko... one tutaj winne temu nie są wcale. Gra działać działa. Tak samo powinienem teraz wojować z innym sklepem o to, że ostatnia część Riddicka nawet nie chciała mi się zainstalować z powodu wadliwego securomu. I także z tym problemu nie było, mimo że coś słyszałem o tym, że nie styka to wszystko i lepiej kupić wersję cyfrową, która już tego badziewia nie ma. Sklep tak naprawdę nie ma prawa (z tego co kojarzę) bez oficjalnego stanowiska wydawcy napisać - uważajcie, gra nie bangla tak jak powinna. Tym bardziej, że jak sam mówisz jedni zrzucają winę na drugich i sprawa nie została wyjaśniona. Podam jeszcze raz przykład Shoguna - Creative Assembly wydało oświadczenie, że pudełkowe wersje Shoguna mają problem z instalacją i trzeba grę pobierać ze Steama. Tylko, że tam wiadomo było dokładnie gdzie leży problem i podano rozwiązanie, które może nie jest najwygodniejsze i uprzykrza życie (ściąganie prawie 16 GB to nie przyjemność...), ale powiedzieli - to nasza wina, kupujecie jak naprawdę chcecie. Natomiast tutaj problem jest, ale nie podano oficjalnego stanowiska co z nim robić.I mówię tutaj nie o tym dlatego, żeby coś udowodnić - każdy może robić co chce. Tylko tak naprawdę rozwiązywanie problemu zacząłbym raczej od wydawcy gry w Polsce...

No to tak jak już powiedziałem - wtedy wina leży po stronie sprzedawcy i to właśnie on powinien wziąć się za to wszystko, jego powinno się posądzać. Tutaj w tym przypadku tak samo powinno się zaskarżać miliony sklepów internetowych tylko... one tutaj winne temu nie są wcale. Gra działać działa. Tak samo powinienem teraz wojować z innym sklepem o to, że ostatnia część Riddicka nawet nie chciała mi się zainstalować z powodu wadliwego securomu. I także z tym problemu nie było, mimo że coś słyszałem o tym, że nie styka to wszystko i lepiej kupić wersję cyfrową, która już tego badziewia nie ma. Sklep tak naprawdę nie ma prawa (z tego co kojarzę) bez oficjalnego stanowiska wydawcy napisać - uważajcie, gra nie bangla tak jak powinna. Tym bardziej, że jak sam mówisz jedni zrzucają winę na drugich i sprawa nie została wyjaśniona. Podam jeszcze raz przykład Shoguna - Creative Assembly wydało oświadczenie, że pudełkowe wersje Shoguna mają problem z instalacją i trzeba grę pobierać ze Steama. Tylko, że tam wiadomo było dokładnie gdzie leży problem i podano rozwiązanie, które może nie jest najwygodniejsze i uprzykrza życie (ściąganie prawie 16 GB to nie przyjemność...), ale powiedzieli - to nasza wina, kupujecie jak naprawdę chcecie. Natomiast tutaj problem jest, ale nie podano oficjalnego stanowiska co z nim robić.I mówię tutaj nie o tym dlatego, żeby coś udowodnić - każdy może robić co chce. Tylko tak naprawdę rozwiązywanie problemu zacząłbym raczej od wydawcy gry w Polsce...

FayMoon
Gramowicz
07/02/2014 15:07

Należę do tych graczy, którzy odblokowują wszystkie osiągnięcia w grach. W przypadku przedmiotowego tytułu, połączenie online jest potrzebne, by zrobić przysłowiowego "calaka". Z mojego punktu widzenia więc produkt nie jest w 100% sprawny. Wiedząc, że THQ zbankrutowało, szukałem w internecie informacji o problemach z Darksiders II - nie znalazłem ich, kupiłem (maj), zacząłem grać (sierpień). Problem pojawił się pod koniec lipca i nie był wyłączeniem serwerów, a awiarią, która do tej pory nie została naprawiona, choć setki osób zgłosiły ją do austrackiego właściciela marki. Nordic Games zwala winę na M$ (aktualizacja certyfikatów, czy coś), M$ zwala winę na NG. Żadna jednak z firm nie informuje konsumenta, że problem obecnie występuje. Nie robi tego również gram.pl - świadomie, nieświadomie, nie mnie to oceniać, a UOKiK. Bo dla wersji PC problem pojawił się w listopadzie. Piszesz - "wiedząc o problemie po prostu byś go nie zakupił". Zgadza się, to samo dotyczy potencjalncyh klientów sklepu gram.pl. Nie chodzi mi o wycofanie produktu z półek, a o uczciwą politykę informacyjną.Przykładu z chlebem komentować nie będę. Przeczytaj proszę dokument, który podlinkowałem w inicjalnym poście.




Trwa Wczytywanie