Aktualizacja Call of Duty: Ghosts powoduje spadek wydajności gry na Xboksie One

Małgorzata Trzyna
2014/02/07 18:30

Gracze donoszą, że liczba klatek na sekundę spada czasem „poniżej 20”. Jak jest naprawdę? Nie tak źle, niemniej aktualizacja rzeczywiście spowodowała spadek wydajności.

Aktualizacja Call of Duty: Ghosts powoduje spadek wydajności gry na Xboksie One

Wydana w ubiegłym tygodniu aktualizacja Call of Duty: Ghosts, której celem było przygotowanie do DLC Onslaught, wyeliminowanie różnorodnych blędów, wprowadzenie nowych funkcji i poprawek w balansie, a także zapewnienie większej stabilności w trybie wieloosobowym, spowodowała spadek wydajności na Xboksie One. Jak dotąd w Ghosts w multiplayerze można było cieszyć się 60fps niemal cały czas.

GramTV przedstawia:

- Patrząc na Stonehaven, widać na pierwszy rzut oka, że coś jest nie tak. Gra rzeczywiście wyciąga 60 fps, ale liczba klatek spada, jeśli widać cały poziom, a wskaźnik pokazuje 46-60fps podczas biegania po terenie – pisze David Bierton, przedstawiciel Digital Foundry (Eurogamer). – Poza spadkiem liczby klatek na sekundę poniżej 60, pojawia się rwanie obrazu i drżenie, przez co wyraźniej widać pogorszenie płynności.

Spadek wydajności najwyraźniej widać w Stonehaven, gdzie wybuchy i efekty związane z przezroczystością powodują najwięcej problemów – na pozostałych mapach nie jest tak źle. Testy przeprowadzone przez Digital Foundry wykazały, że korzystanie ze snajperskiej lunety powoduje jeszcze większy spadek fps – nawet do 30. Nie jest zatem tak źle, jak przedstawiają to niektórzy gracze, ale - niestety - różnica jest zauważalna.

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
08/02/2014 14:16
Dnia 07.02.2014 o 23:27, Killyox napisał:

Mozna argumenty ludzi z konsol "u nas przynajmniej zawsze jest plynnie bo robia pod konsole" miedzy wiersze wsadzic.

To nic nowego. O braku płynności na konsolach wiadomo już od 2008 roku. Potem było coraz gorzej, a teraz twórcy uraczą nas identyczną sytuacją na next-genach.

Usunięty
Usunięty
08/02/2014 14:16
Dnia 07.02.2014 o 23:27, Killyox napisał:

Mozna argumenty ludzi z konsol "u nas przynajmniej zawsze jest plynnie bo robia pod konsole" miedzy wiersze wsadzic.

To nic nowego. O braku płynności na konsolach wiadomo już od 2008 roku. Potem było coraz gorzej, a teraz twórcy uraczą nas identyczną sytuacją na next-genach.

Usunięty
Usunięty
08/02/2014 11:22

Nie ma to ja jak wydajny 14 letni silnik Quake 3 Arena:)




Trwa Wczytywanie