Nadal nie wiadomo, kiedy gracze przystąpią do testowania przedpremierowej wersji Titanfalla. Michael Pachter sugeruje natomiast, że decyzja o przesunięciu debiutu wersji na Xboksa 360 ma drugie dno.
Nadal nie wiadomo, kiedy gracze przystąpią do testowania przedpremierowej wersji Titanfalla. Michael Pachter sugeruje natomiast, że decyzja o przesunięciu debiutu wersji na Xboksa 360 ma drugie dno.
Niedawno Electronic Arts poinformowało o przesunięciu terminu wydania Titanfalla na Xboksa 360. Analityk Michael Pachter uważa, że nie ma to zbyt wiele wspólnego z opóźnieniem w pracach nad grą, a decyzja wynika z powodów finansowych. - Oszacowaliśmy, że w tym kwartale tytuł sprzeda się w liczbie 3,5 miliona egzemplarzy, z czego większość będzie stanowił wkład wersji na Xboksa 360 - mówi.
- Podejrzewamy, że statystyki zamówień przedpremierowych są znacznie wyższe od tych prognoz, a EA będzie w stanie sprzedać nawet siedem milionów sztuk gry w pierwszych trzech miesiącach po premierze. Sądzimy, że pomimo przesunięcia premiery wersji na Xboksa 360 o kilka dni, EA i tak będzie w stanie sprzedać 3,5 miliona kopii do końca kwartału, uzyskując tym samym prognozowane wyniki w czwartym kwartale roku fiskalnego, a jednocześnie zapewniając sobie solidny start w kolejnym roku - tłumaczy Pachter.
Titanfall na Xboksa One i PC trafi 14 marca, a na Xboksa 360 dwa tygodnie później.