Naklejkowe szaleństwo w Counter-Strike: Global Offensive

Paweł Pochowski
2014/02/10 12:20

Modyfikowanie wyglądu broni w CS:GO wkracza w zupełnie nowy wymiar.

Naklejkowe szaleństwo w Counter-Strike: Global Offensive

Wielu graczy było zdziwionych, gdy Counter-Strike: Global Offensive otrzymało skiny dla poszczególnych broni, którymi można się zarówno wymieniać, jak i je sprzedawać. Taka funkcja wprowadzona wcześniej w Team Fortress 2 nie podniosła tak wielkich kontrowersji ze względu na mniej poważny charakter rozgrywki. Tymczasem deweloperzy idą o krok dalej i wprowadzają nową możliwość modyfikowania wyglądu poszczególnych broni - naklejki.

Naklejki podzielone są na różne serie, i tak jak malowania dla broni - po zakończonych meczach przyznawane są losowo poszczególnym graczom w specjalnych kapsułach. Jedna kapsuła zawiera jedną naklejkę, otwiera się je za pomocą specjalnego (płatnego) klucza. Każda z naklejek może zostać przyklejona do dowolnej broni, a każda broń ma wiele miejsc, na których można je przytwierdzić. Twórcy poinformowali także, że już niedługo gracze otrzymają możliwość tworzenia własnych naklejek.

GramTV przedstawia:

Nowa aktualizacja to jednak nie tylko naklejki. Ponadto w grze pojawiła się możliwość nowego sposobu rzucania granatem (jest to tak właściwie podrzucenie go na bliską odległość, mniejsza siła zabezpiecza granat przed poturlaniem się dalej). Ponadto od teraz każdy z grających w naszej drużynie posiada własny kolor, którym zaznaczony jest na minimapie. Nie musicie więc już zastanawiać się, gdzie znajduje się dany zawodnik, ponieważ będzie to można łatwo odczytać z minimapy. Jeszcze więcej informacji o wprowadzonych zmianach - tutaj.

Komentarze
24
Arcling
Gramowicz
11/02/2014 00:06
Dnia 10.02.2014 o 22:54, Mercuror napisał:

No... Coś się zmieniło pod tym względem? Ludzie już nie grają dla "skilla"?

Grają, ale dodawanie takich ozdób czyni z tej gry parodię samej siebie (i swoich poprzedniczek). Zawsze to też może być wstęp do poważniejszych unlocków i płatności.

Arcling
Gramowicz
11/02/2014 00:06
Dnia 10.02.2014 o 22:54, Mercuror napisał:

No... Coś się zmieniło pod tym względem? Ludzie już nie grają dla "skilla"?

Grają, ale dodawanie takich ozdób czyni z tej gry parodię samej siebie (i swoich poprzedniczek). Zawsze to też może być wstęp do poważniejszych unlocków i płatności.

Usunięty
Usunięty
10/02/2014 22:54
Dnia 10.02.2014 o 16:43, Arcling napisał:

Powoli zmieniają to w Team Fortress 2. Wszelkie takie ozdoby nie pasują do prawdziwego CS. To gra oparta na skillu, a nie na bzdurnych unlockach.

No... Coś się zmieniło pod tym względem? Ludzie już nie grają dla "skilla"?




Trwa Wczytywanie