Eutechnyx tłumaczy brak wersji NASCAR '14 na Xboksa One i PlayStation 4 stosunkowo niewielką liczbą konsol, jakie trafiły do konsumentów. To już kolejny taki przypadek w krótkim czasie.
Eutechnyx tłumaczy brak wersji NASCAR '14 na Xboksa One i PlayStation 4 stosunkowo niewielką liczbą konsol, jakie trafiły do konsumentów. To już kolejny taki przypadek w krótkim czasie.
- Gwóźdź do trumny został przybity w momencie, w którym gość z Sony opowiadał o Gran Turismo 6 tłumacząc, dlaczego gra nie trafi na PS4. Powiedział coś w stylu "Dlaczego mielibyśmy tworzyć Gran Turismo na tę konsolę, skoro na rynku jest jej zero sztuk, a PlayStation 3 ma 150 milionów właścicieli?" - to doskonałe pytanie - stwierdza Martin.
- Na stworzenie next-genowej wersji NASCAR-a wydalibyśmy około sześć milionów dolarów. Trzeba sprzedać masę kopii, by koszty produkcji się zwróciły. Na świecie jest łącznie około 4-5 milionów sztuk Xboksa One i PlayStation 4, więc dla nas obecnie to zwyczajnie nie ma sensu. Mamy prawa do marki, mamy również plany, ale w tym roku na pewno nic się nie wydarzy - dodaje.
Podobnie, choć nie tak dosadnie, wypowiadali się przedstawiciele EA Sports, gdy tłumaczyli brak na konsolach nowej generacji 2014 FIFA World Cup Brasil.