The Elder Scrolls Online z nieoficjalna obsługą Oculus Rifta

Paweł Pochowski
2014/02/10 18:25

Wirtualne gogle zdobywają uznanie kolejnych producentów, którzy dodają ich obsługę do swoich gier nawet nie do końca w oficjalny sposób. To pokazuje jednak, jakim zainteresowaniem cieszy się technologia i że na porządne okulary do przeniesienia w wirtualny świat branża czekała już dawno.

The Elder Scrolls Online z nieoficjalna obsługą Oculus Rifta

Teraz przyszedł natomiast czas, by takim wsparciem mogła cieszyć się wczesna wersja The Elder Scrolls Online. Nieoficjalnym co prawda, ponieważ producent Chris Gallizzi opracował sterowniki na własną rękę, a prawdopodobnie rozmowy z wydawcami sprzętu nie doszły jeszcze do końca. Szybko jednak możemy spodziewać się oficjalnego wsparcia - w końcu, będzie to pożytek i dla The Elder Scrolls Online, i dla Oculus Rifta. Jeżeli jesteście ciekawi jak prezentuje się rozgrywka w MMORPG autorstwa Bethesda Softworks w wersji dla wirtualnych gogli - poniżej zamieszczamy wideo pokazujące szczegóły. Całość wygląda naprawdę nieźle i daje nadzieję, że dzięki wirtualnym okularom godziny spędzone z tym tytułem nabiorą nowego wymiaru. I to dosłownie.

GramTV przedstawia:

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
11/02/2014 15:45

Grafika jak sprzed 6 laty? Przecież to MMO więc czego mieliśmy się spodziewać. Kolejnego Skyrima z modami na grafę? Ja osobiście uważam grafikę jako wielki plus. Gra jak na MMO prezentuję się naprawdę dobrze. Fakt faktem zdania co do gameplayu są podzielone, mnie jednak osobiście gra się bardzo spodobała. Jest to MMO z prawdziwego zdarzenia, crafting, gildie, pvp, pve, duży zróżnicowany świat. Eksploracja jest przyjemna ale wtedy i tylko wtedy gdy zdamy sobie sprawę, że to nie jest Skyrim, Oblivion czy Morrowind ale gra, w której na każdym kroku spotkamy innych graczy. Testując bete zdążyłem zarówno odwiedzić jedną instancję jak i powalczyć trochę pvp. Dungeony są naprawdę ciekawe i co ważne w tej grze w odróżnieniu od np. WOWa nie ma durnych questów idź zabij 10 koboldów i wróć po nagrodę. Zadania opowiadają naprawdę ciekawe Lore. Każde jest inne, ciekawie opowiedziane. Ponad to w grze nagrano wszystkie dialogi co tez jest na wielki plus. PvP jest trochę chaotyczne to fakt ale zrobione z rozmachem. Walka 100 graczy na raz (mówię tu o oblężeniu raptem jednej twierdzy) robi wrażenie. Zgadzam się, że brakuje gildii złodziei ale co do skradania nie ma kolega racji. Występuje ono w grze i można w ten sposób ominąć spokojnie mobki a co do graczy tylko bodajże łotrzyk może zniknąć na jakiś czas i nagle się wyłonić za naszymi plecami, wiem bo sam w czasie pvp dostałem hita w plecy :) Ja po becie mam pozytywne odczucia. Oczywiście trzeba jeszcze wyeliminować sporo bugów ale mają na to czas więc liczę, że do kwietnia gra będzie spokojnie grywalna.

Usunięty
Usunięty
11/02/2014 09:49

> Moim zdaniem gra jest przyjemna naprawdę :) mi się osobiście nie niudziła, craft przyjemny> eksperymentowanie z ziołami do mikstur, runami i jedzeniem ciekawe i na pewno wielki> + za to :) TO jest beta pamiętajmy :)BETA 2 miesiace przed premiera, beta przepełniona bugami, w Neverwinterze Online jest przyjemniejszy system walki i grafika tez jakos gorsza nie jest.TES online zawodzi na całej lini, moim zdaniem cały character build wymaga przemodelowania, chwała bogu ze czarodziej tutaj jest bardziej czarodziejem niż w Skyrimie, ale... te perki sa bez sensu. Za duzo opcji jest, dawanie Guild perk to tez moim zdaniem troche ftopa bo do tej pory nie ma np. gildii złodzieji czy czegos.Pelno ograniczen, chocby brak mozliwosci skradania sie, i brak jakiejkolwiek fizyki w tej grze... nic. W Neverwinterze sa przynajmniej jakies beczki, czy cos co reaguje na zaklecia, bieganie, wpadanie itp. a tutaj nie ma nic.

Usunięty
Usunięty
11/02/2014 09:49

> Moim zdaniem gra jest przyjemna naprawdę :) mi się osobiście nie niudziła, craft przyjemny> eksperymentowanie z ziołami do mikstur, runami i jedzeniem ciekawe i na pewno wielki> + za to :) TO jest beta pamiętajmy :)BETA 2 miesiace przed premiera, beta przepełniona bugami, w Neverwinterze Online jest przyjemniejszy system walki i grafika tez jakos gorsza nie jest.TES online zawodzi na całej lini, moim zdaniem cały character build wymaga przemodelowania, chwała bogu ze czarodziej tutaj jest bardziej czarodziejem niż w Skyrimie, ale... te perki sa bez sensu. Za duzo opcji jest, dawanie Guild perk to tez moim zdaniem troche ftopa bo do tej pory nie ma np. gildii złodzieji czy czegos.Pelno ograniczen, chocby brak mozliwosci skradania sie, i brak jakiejkolwiek fizyki w tej grze... nic. W Neverwinterze sa przynajmniej jakies beczki, czy cos co reaguje na zaklecia, bieganie, wpadanie itp. a tutaj nie ma nic.




Trwa Wczytywanie