Porównanie grafiki z Metal Gear Solid: Ground Zeroes - niższa rozdzielczość na Xbox One

Paweł Pochowski
2014/02/17 09:30

Potwierdzają się wcześniejsze informacje o tym, że wersja dedykowana PlayStation 4 będzie wyglądać trochę lepiej, o czym wspominał sam Hideo Kojima.

Porównanie grafiki z Metal Gear Solid: Ground Zeroes - niższa rozdzielczość na Xbox One

Zgodnie z informacjami ujawnionymi przez serwis All Games Beta - wersja dedykowana PlayStation 3, Xbox 360 oraz Xbox One działać będzie w rozdzielczości 720p. W przypadku konsol starszej generacji obraz będzie wyświetlany w 30 klatkach na sekundę, natomiast na Xbox One będzie to pełnych 60 klatek na sekundę. Jedynie wersja tworzoną z myślą o PlayStation 4 będzie mogła pochwalić się rozdzielczością 1080p wyświetlaną w 60 klatkach na sekundę. Poniżej prezentujemy porównanie poszczególnych scen pomiędzy różnymi konsolami.

PlayStation 3 kontra PlayStation 4

PlayStation 3 kontra PlayStation 4, Porównanie grafiki z Metal Gear Solid: Ground Zeroes - niższa rozdzielczość na Xbox One



GramTV przedstawia:

Xbox 360 kontra Xbox One

Xbox 360 kontra Xbox One, Porównanie grafiki z Metal Gear Solid: Ground Zeroes - niższa rozdzielczość na Xbox One



Większa wydajność PlayStation 4 to temat powracający jak bumerang przy okazji wielu produkcji tworzonych z myślą o konsolach nowej generacji. Najczęściej deweloperzy przyznają, że różnica nie jest spora, ale to konsolę od Sony można wskazać jako delikatnego faworyta. Zresztą już kilka produkcji zostało wydanych w rozdzielczości 720p na Xbox One, a na PlayStation 4 - 1080p. Ostatnio temat poruszyli twórcy Sniper Elite 3 tłumacząc, że za niższą wydajność konsoli od Microsoftu odpowiada niewielka pojemność pamięci eSRAM. Problem jest znany twórcom konsoli i nowe SDK mają ponoć ułatwiać pracę z Xboksem One, ale póki co to właśnie stąd bierze się różnica między obydwiema konsolami nowej generacji.

Komentarze
35
Usunięty
Usunięty
18/02/2014 09:55

No ja jednak mam nadzieje, ze nowa generacja bedzie zawierala jednak troche ladniejsze kamienie niz ten Crysis :D. Zreszta, jak wspomnial Ksywiarz - naprawde? Crysis 1? Po tym jak wyszedl Crysis3? Nie wspominajac juz o tym, ze obecna generacja jest od ilu? Czterech miesiecy? Cykl produkcyjny gier troche jednak trwa - poczekaj z wyjdzie inFamous, The Order 1886, Ryse 2 i inne i dopiero oceniaj ;)

/old_forum/2014_08/20140218094935.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2014_08/20140218094935_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20140218094935">

Usunięty
Usunięty
18/02/2014 08:08

>, że jak już pojawiły się to gry na nie robione

Dnia 17.02.2014 o 14:31, Dadziol20 napisał:

powinny mieć mocno zauważalne różnice z poprzednią generacją.

Ciekaw jestem (nie piję tu do Ciebie, ale do innych), jak osoby, które twierdzą, że między current genami a next genami jest mała różnica mogą tak uważać, widząc tego gifa: http://i.minus.com/i7Fgj3LNJ4pjI.gif

Usunięty
Usunięty
18/02/2014 01:41

Cholera naprawdę ciekawe wnioski tylko za cholerę nie wiem jak mają się do mojej wypowiedzi ? Gdzie ja pisałem, że pecet goni konsole ? Podkreślałem fakt, że to od 5 lat rok w rok najładniejszą grą roku zawsze zostawała gra konsolowa (MGS4 w 2008, Uncharted 2 w 2009, God of War 3 w 2010, Uncharted 3 w 2011, Halo 4 w 2012, a teraz Ryse)Co do drugiego komentarzaCrysis ? Kurna serio :D ? Bawiło mnie to jeszcze z jakieś dwa lata temu, ale teraz ? Serio uważasz, że fanowsko zmodowana wersja CryEngine 2 może w ogóle dorastać do oficjalnego CryEnigne 3 jaki napędza Crysis 3, czy też najnowszego CryEngine(4) napędzającego Ryse ? Przecież to wygląda gorzej niż Halo 4 albo Uncharted 2, a ty to porównujesz do next-gen ? Chyba sam nie widziałeś co do końca oglądasz.I chodzi mi tu o same surowe technikalia typu tekstury, modele, shadery. Przecież to nawet nie ma porządnego oświetlenia/animacji, że o reszcie nie wspomnę. Bardzo. Kuźwa. Śmieszne.




Trwa Wczytywanie