Twórcy World of Darkness zainspirowani DayZ oraz Rust

Paweł Pochowski
2014/02/17 10:00
2
0

MMO od CCP powstaje co prawda już od kilku ładnych lat, ale twórcy gry cały czas monitorują rynek gier i zmieniają koncepcję, dodając do niej potrzebne elementy.

Twórcy World of Darkness zainspirowani DayZ oraz Rust

- Rdzeń gry bycia człowiekiem lub wampirem nie uległ zmianie, ale cały czas czerpiemy inspirację z wielu różnych rzeczy. Dla przykładu - DayZ oraz Rust, które pokazały nam potencjał sandboksu przeniesionego w bardzo rozpoznawalny kontekst. Z kolei twórcy tych produktów często jako swoją inspirację wskazują EVE Online. Nasze inspiracje krzyżują się pomiędzy tymi tytułami. Szczególnie to, w jaki sposób nieobecność strukturyzowanych mechanik używanych w normalnych grach i umożliwienie zachodzenia naturalnych interakcji pomiędzy rzeczami (wpływa na zabawę - dop. red.). To coś, co z całą pewnością wpłynęło na to, w jaki sposób patrzymy na World of Darkness - powiedział Hilmark Petursson, CEO firmy. Jednocześnie nie musimy się ponoć obawiać zamiany wampirów na rzecz zombie. Jest szansa, że w tytule pojawią się aspekty survivalowe, ale na ten moment twórcy nie chcieli podać konkretnych przykładów.

O World of Darkness mówi się już od kilku lat, ale gra do pełnej produkcji weszła dopiero w roku 2009. Ostatnio zespół twórców stracił kilka osób, ale wedle zapewnień twórców - było to związane tylko ze zmieniającymi się potrzebami procesu produkcji i w żaden sposób nie wpłynęło na jej tworzenie. Nie zmienia to faktu, że tytuł raczej nie ukaże się ani w tym, ani nawet w przyszłym roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
17/02/2014 22:58

Trochę martwi mnie ten brak strukturyzowanych mechanik inspirowany tymi grami bo WoD mm ma być w końcu oparte o istniejące już mechaniki systemu Świata Mroku. Tu panują pewne zasady u wrzucenie gracza w losowe miejsce po prostu nie zadziała. Tak samo to inspirowanie się survivalem. Rozumiem gdyby to było na Hunterze ale gra się Wampirami które nie muszą się przejmować takimi szczegółami.

Usunięty
Usunięty
17/02/2014 22:04

Niech się chłopaki nie inspirują, tylko kodują....