- Nie chcę być definiowany przez serię Gears of War - mówi jeden z głównych autorów jej sukcesu, Cliff Bleszinski. Zdradza też, że sam wyobrażał ją sobie inaczej.
- Nie chcę być definiowany przez serię Gears of War - mówi jeden z głównych autorów jej sukcesu, Cliff Bleszinski. Zdradza też, że sam wyobrażał ją sobie inaczej.
- Chciałem, żeby to była "Kompania braci" z potworami. To świetnie wykonana produkcja, bardzo emocjonalna, opowiada historię Najlepszego Pokolenia i jego dokonań podczas wojny. My tymczasem wylądowaliśmy w "Predatorze" - bohaterowie są maniakalni i męscy. Nigdy tego nie planowałem. Nie wolno czegoś takiego planować. Przez takie ujadanie w dialogach łatwo wkroczyć na terytorium Schwarzeneggera - stwierdza.
- Nie chcę, by seria Gears stała się spuścizną, która mnie definiuje. Oczywiście jest ona znana jako zabawna, fantastyczna marka. Tym niemniej chcę wierzyć w to, że tkwi we mnie więcej kreatywności - konkluduje Bleszinski.
Były projektant Epic Games być może ujawni swój projekt w ciągu kilku najbliższych miesięcy.